У Яндекс.Директі з'явився новий оператор

У Яндекс.Директе з'явився новий оператор — [ ] (квадратні дужки). Він дозволяє зафіксувати порядок слів в запиті. У російській мові не так багато таких випадків, коли фраза міняє сенс від перестановки слів. Але такі випадки все ж зустрічаються. Наприклад, якщо задати ключове слово купити квиток [питер-москва], рекламне оголошення по запитах квиток купити москва питер, купити квиток москва-питер показано не буде.
Цей оператор також може бути корисний, якщо ваш бренд складається із звичайних часто вживаних слів, приміром, візьмемо назву банку Банк Москви. Підбираючи цільові запити з цим брендом, можна зіткнутися з тим, що, наприклад, в запит банк москви банкомат включені запити, пов'язані і з іншими банками.

В даному випадку відсікти такі запити як альфа банк банкомати москвы чи індустріальний банк банкомати москви можна двома способами:
1. додати в мінус-слова назви усіх банків, але це більше трудомістко і у результаті можна врахувати не усі банки;
2. використати новий оператор [ ] — [банк москви] банкомат.
Слід зазначити, що усередині квадратних дужок враховуються словоформи і допустиме вживання оператора !, який фіксує необхідну словофорому. У нашому випадку можна ще точніше підібрати запит, споживши ! — [банк !москвы] банкомат. Так ми виключаємо велику частину нецільових запитів. До усього іншого запити з використанням квадратних дужок у результаті матимуть більш високий CTR в порівнянні із запитами без дужок, а це приведе до зниження ставки.
У системі Google AdWords давно існують такі оператори, які фіксують порядок слів в запиті.
« » (лапки) — фразова відповідність. Ваш запит показуватиметься у вказаному порядку. При цьому оголошення показуватиметься по вашому запиту з додаванням слів до вказаної фрази, а інші словоформи в даному випадку враховуватися не будуть. Наприклад, запит «банк москви банкомати» при фразовій відповідності показуватиметься по запитах банк москви банкомати чи банк москви банкомати адреси, але не показуватиметься — банки москви банкомати.
[ ] (квадратні дужки) — точна відповідність. У такому запиті враховується порядок слів, не враховуються інші словоформи і наявність інших слів в запиті. Тобто запит [банк москви банкомати], показуватиметься тільки за запитом банк москви банкомати.
Але пам'ятаєте!
Вживати оператори у будь-якій системі контекстної реклами слідує дуже акуратно. Річ у тому, що такі уточнення запитів, можуть привести до втрати величезної частини цільової аудиторії, якщо спожити їх неправильно. Рекомендуємо використати оператори тільки у виняткових випадках, коли це дійсно необхідно!