Замовити рекламу в Google AdWords
Сьогодні контекстна реклама займає важливе місце серед інших способів просування продукції, сайтів, послуг. Основною її перевагою є те, що вона відповідає запитам та інтересам користувачів в певний момент, і не примушує відволікатися, приковувавши до себе увагу, як у випадку з традиційними методами.
Одним з найвідоміших сервісів є контекстна реклама Google AdWords. Вона «прийшла» на російський ринок в 2002 році і відразу стала популярна, її затребуваність незаперечна сьогодні.
Що це таке?
Контекстна реклама Google AdWords – це оголошення, яке залежить від пошукового запиту користувача. Таким чином, її бачить тільки той, кого цікавить конкретна тема в даний момент.
Основними перевагами такого рекламування товарів і послуг є:
- Відповідність інтересам користувачів.
- Показ повідомлення тільки потенційним клієнтам.
- Можливість налаштування показу оголошення територіально, а також за часом.
- Формування вартості за «кліками», при цьому ціну за перехід встановлює сам рекламодавець.
- Формування щоденної статистики по кожному повідомленню.
Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт, виведення запитів в топ-10, зростання продажів через два місяці - достатньо залишити заявку, ми зв'яжемося з Вами і обговоримо деталі
Школа косметології «Санте» (sante.od.ua)
- Відсоток показів над результатами пошуку — 93,04 %
- CTR — 28,14 %
- Средня ціна кліка — 8,60 грн %
Приклад оголошення:
Скрін статистики з гугл-реклами:
Розміщення контекстної реклами Google Adwords
Місця розміщення:
Контекстна реклама (текстові оголошення) мають фіксовані місця розміщення в пошуковій системі google:
- Спец розміщення
Реклама в цьому місці найефективніша і найдорожча. Чотири місця в самому верху сторінки під рядком пошуку і над пошуковою видачею. Оголошення мають позначку “реклама”. - Гарантовані покази
Три місця внизу сторінки з позначкою “реклама”.
Переваги системи
Сьогодні існує безліч сервісів, що надають послуги з розміщення такої послуги, проте реклама Google AdWords має ряд безперечних переваг:
- Гугл — найвідоміша на весь світ пошукова система, тому кількість її потенційних клієнтів досить велика.
- При налаштуванні компанії є можливість застосувати різні види таргетинга: від вказівки певного регіону, де ваше повідомлення про продаж буде показуватись, до позначення потрібної статі або віку користувача.
- Google AdWords має безліч інструментів, за допомогою яких можна підвищити ефективність рекламної компанії: інструмент підказки ключових слів і широкий вибір налаштувань їх відповідності, звітність за різними параметрами. Також уваги гідний сервіс, який аналізує, які сторінки відвідуються на вашому сайті.
- Широкий діапазон розміщення (усі сервіси Google, Mail, а також Однокласники та Facebook).
Наша компанія має багаторічний досвід роботи з Google AdWords, тому дзвоніть, пишіть і замовляйте контекстну рекламу гугл.