Транспортна компанія - збільшення заявок з сайту на 575% і конверсії на 419%

Сьогодні ми розповімо про невеликий кейс по внутрішній оптимізації проекту, пов'язаного з транспортною компанією, що займається доставкою контейнерів з усього світу в Росію і назад.

Початкові дані

  • Невеликий проект, тематика - доставка контейнерів;
  • Регіон просування - Москва;
  • Мета - отримання цільових заявок;
  • Бюджет - мінімальний. Буквально.

В кінці 2012 року і початку 2013 року клієнт давав контекст, який був націлений на московський регіон, але віддачі від нього не було майже ніякої. Тому було прийнято рішення відмовитися від цієї ідеї.

Графік зростання трафіку за останній рік

Далі в роботу включилися ми і судячи з графіку, за рік нам вдалося підняти трафік в 3 рази, але найголовніше - підняти конверсію.

Графік спрацьовує мету - Онлайн заявка

Наші дії по просуванню:

  • Перебрали всі ключові запити по всій тематиці
  • Створили статті за планом Континент - Країна - Порти
  • Перелінковка
  • Експерименти з кнопками, формами онлайн заявки


Якщо повернутися в минуле і порахувати заявки з сайту то:
з 01.06.12 по 01.07.13 була отримана з сайту 131 заявка, конверсія 1,87%.

з 01.07.13 по 06.06.14, період нової стратегії роботи з сайтом, були отримані 754 заявки, конверсія 7.60%.

Висновок

Ми не стали гнатися за великими запитами, а перевели всю увагу на НЧ запити. Покривши всі світові порти, міста, країни і континенти, що цікавлять нас ми почали збирати НЧ трафік, який став добре конвертуватися через форму онлайн заявки.

Другим етапом ми почали опрацьовувати напрямки конкретно перевезення. Наприклад, «доставка зерна до Ірану» і подібні запити, в яких люди хочуть вирішити конкретну проблему.

З огляду на ряд обмежень, які є у клієнта, наприклад вони не возять складові вантажі, і не працюють з приватними особами, ми вважаємо, що досягли прийнятних результатів.

В ході своєї роботи нам вдалося збільшити кількість заявок на 575% і конверсію на онлайн формі на 419%.

Досить солідні цифри, але це все завдяки фокусуванні на цільової аудиторії і НЧ трафіку + робота з подачею інформації на сайті і експериментами з формою онлайн заявки.