Просування міського порталу

У цій статті я хотів би показати способи розвитку і просування міського порталу, і як його можна просувати.

Монетизація міського сайту в основному з розміщення реклами на сайті. Тобто головне завдання притягнути максимальний трафік на сайт і створити аудиторію, що б на нім рекламу купували.

Спершу треба побачити усю картину, до чого пропоную і перейти:

На фото стандартна схема міського сайту. Зазвичай такого на перші 1-2 роки розвитку цілком може вистачити, але так, же може бути і така схема:

У цій статті я розгляну стандартну схему просування міського сайту, а саме:

  1. Довідник
  2. Новини
  3. Афіша
  4. Карта
  5. Погода
  6. Курс валют
  7. Інші мови

А тепер все детально і по кожному пункту:

1.    Довідник

Довідник є найскладнішим розділом міського сайту, оскільки в нім практично усі сфери бізнесу. І ключових слів в нім не одна тисяча.

Розділів дуже багато, практично усі сфери бізнесу. На перших етапах треба просувати лише ті, які розміщуються в таких довідниках, наприклад:

Аптеки, клініки, ресторани, спортклуби, таксі, інтернет провайдери і так далі.

Перед початком просування ТРЕБА провести оптимізацію усього сайту (в даному випадку усього довідника). А для такого об'єму це задачка на пару тижнів, якщо робити в турборежиме. Необхідно:

  • підготувати мета теги (title, description, keywords)
  • підготувати контент для кожного розділу

Далі уся справа за нарощуванням посилальної маси на сайт. Її тут знадобиться багато, і бажано вічні посилання, оскільки просування буде по конкурентних нішах, і в основному по ВЧ і СЧ запитам.

Розділимо ключові слова довідника на:

А) Комерційні

Б) Не комерційні

В) Назва компаній

Комерційні запити – самі ключові для розділу довідника, оскільки саме із за них буде цільова аудиторія і проходитимуть рекламодавці.

Не комерційні запити – це державні структури, як: МРЭО, ДАІ, міністерства, податкові служби. По них йде відмінний трафік, який зможе притягнути аудиторію на сайт.

Запити назва компаній – не секрет що по багатьох назвах ОСОБЛИВО популярним компаніям заходить багато відвідувачів.  Так що про них ми не забуваємо.

Для підбору ключових слів в даному випадку на перших етапах не треба буде спеціального софтвера щоб зібрати десятки тисяч ключових слів. Досить з головою інструменту по підбору ключових слів від Google і Яндекс, читаємо пост про підбір ключових слів.

Як я говорив довідник це величезне поле роботи, оскільки тут багато сфер бізнесу, і у багато лізти міському сайту немає сенсу, оскільки це не окупиться.

2.    Новини

В даному випадку є два варіанти розвитку для сайту:

А) Зливати трафік на ЗМІ (як наприклад, робить ukr.net)

Б) Настроїти відділ новин самому

Якщо зливати трафік на ЗМІ, то треба буде за основними ключовими словами як наприклад:

Новини Києва, новини Москви і так далі все, що пов'язаний з вашим містом виводити в топ 1-3, і отримувати увесь трафік.
Зливати на ЗМІ менш витратний, оскільки контент писати не доведеться, але тут є АЛЕ.

Те, що якщо у вас будуть свої новини, то підвищиться сам інтерес впізнанності міського сайту.

Обидва варіанти хороші, але з другим варіантом ми зможемо отримати значно більше відвідувачів.

Якщо:
А) варіант А, то робити топ 1-3 по ВЧ і СЧ ключовим словам з новинами для вашого міста.

Б) варіант Б, то читаємо пост про просування ЗМІ сайтів. В цьому випадку доведеться збирати увесь НЧ трафік, і по ньому можна отримати десятки тисяч відвідувачів.

3.    Афіша

Досить трафиковий розділ. Я його розділяю на 2 типи: події і місця.

Та цьому фото ми бачимо, як можна розвивати по розділах події, відповідно і ключові слова до розділів. А тепер місця:

Обидва варіанти варто враховувати, для підбору ядра запитів для просування сайту. Цей розділ трохи менше за об'ємом, ніж довідник, але роботи по виведенню ключових слів тут не мало.

В середньому це може бути 500-1500 ключових слів для розділу афіші міського порталу.

4. Карта

Це стандартний як мовиться джентльменський набір міського сайту. По впровадженню карти є 3 варіанти:

А) узяти на використання карту, наприклад Google Maps або Яндекс карти, або інший сервіс, який можна швидко прив'язати до свого сайту.

Б) зробити теж саме що і пункт А, але на карту додавати компанії, які заплатили за участь або в довіднику, або в розділі карти.

В) зробити свою карту, наприклад як зробили на mapia.ua

Цей варіант дуже дорогий в плані розробки, але дуже перспективний в плані подальшого розвитку.

Окрім карти міста беремо ще карту метро, якщо воно у вас є. Карту маршруток і пам'яток. Це корисно для відвідувачів, і приносить відмінний трафік на сайт.

Що б отримувати максимум трафіку на сайт по картах треба тримати топ 1, топ 2 може бути на 50% менше.

5.    Погода

Як же без цього розділу, адже він дає відмінний трафік, але по запитах вам доведеться потягатися з сайтами по погоді.

А так само, наприклад, в пошуковій системі Google перед видачею виводяться информеры самого Гуглу.

В даному випадку беремо все ВЧ і СЧ запити, пов'язані з погодою вашого міста.

6.    Курс валют

Якщо є карта і погода, то, як же без курсу валют. Адже це цікаво практично усім відвідувачам сайту.

Информеры погоди і курсу валют частенько виводяться на головну сторінку, а просуваються внутрішні розділи. З курсом валют, так само як і з погодою, просуваємо ВЧ і СЧ запити.

Тільки з курсом валют ключових слів більше, можна узяти спершу найпопулярніші валюти, а далі усі інші.

7.    Інші мови

Наприклад, для України це українська мова. По ньому можна отримувати відмінний трафік 10-30% від загального, наприклад в Києві. Якщо брати західні регіони як: Львів, Івано-Франківськ і так далі, то там основну версію сайту варто робити українською мовою, а другорядну версію російскою.

І англійська мова. Для України до євро 2012 буде дуже навіть актуальним. Оскільки приїде дуже багато туристів, і заздалегідь вони дивитимуться зі своїх країн готелі, ресторани, різні місця, квартири і так далі саме англійською мовою.

Висновок:

Як я говорив майже на початку, в цій статті я лише розгляну стандартну схему просування міського порталу, але це стандартне може вистачити, що б зробити досить трафіку на сайті. Наприклад, для Київського міського порталу це може бути 20-40 тисяч відвідувачів в добу.