Перспективи інтернет-маркетингу в 2014 р.

Потенціал онлайн-продажів величезний, тільки 42 % користувачів інтернету на Україні за даними платіжного інтегратора PayU здійснювали онлайн платежі або купували товари в інтернет-магазинах. І, природно, з розвитком роздрібних електронних покупок збільшується  і конкуренція. На що сьогодні робить ставку сучасний інтернет-маркетинг?

Основна перевага інтернет-маркетингу — це  театр для свого глядача. Ми сприймаємо тільки те, що вже готові почути або побачити, нав'язування ж непотрібної інформації частіше викликає зворотний ефект. Система  Real Time Bidding (RTB) в реальному часі обробляє електронні знання про користувача і видає йому рекламу, що найбільш відповідає його інтересам.


Інформація для свого глядача. 

Як це працює: браузери записують  файли сookies, які зберігають відомості про пошук клієнта, і передають їх на біржу таргетингових даних. Рекламна мережа просить дані  у таргетинговій біржі і передає запит в мережу рекламодавців. Розігрується аукціон і переможець з найвищою ставкою в результаті показує своє рекламне оголошення користувачеві.


Продаж права на показ реклами конкретному користувачеві.

І усе це відбувається за частки секунди, поки відкривається сторінка!  Глобально нічого не міняється — хто володіє інформацією — той володіє світом. Основна новинка ідеї — рекламодавець тепер купує не місце на бізнес-ресурсі, а конкретну цільову аудиторію, принципова ж технологічна можливість створити світову рекламну  мережа дає високу точність таргетування.


Купівля цільової аудиторії.

Баннерна реклама, що поступилася своїми позиціями контекстній рекламі, в такій ситуації знову стає актуальною і ефективною.

Значне зростання в інтернет-рекламі передбачають і відеорекламі — 100%.  У відмінності від телебачення, відеореклама в інтернеті доступна не лише великим брендам з мільйонними рекламними бюджетами, але і малому  і середньому бізнесу  з бюджетом від 1000$ в місяць. Дія на візуальний, аудиальний і підсвідомі канали сприйняття грають основну роль в іміджевому розкручуванні проекту. Попит викликає пропозицію — Google активно розвиває  новий формат True View на YouTube.


Зростання відеореклами в інтернеті на 100%!

Рекламодавець оплачує тільки проглянутий відеоролик,  і навіть, якщо користувач натиснув «пропустити рекламу», гроші за показ не знімаються. Окрім ціни і гарантованості переглядів, основними перевагами відеореклами в  інтернеті можна назвати  простоту в управлінні і детальну статистику.

Паралельно з іміджевою рекламою в інтернеті маркетологи активно використовують  управління особистою думкою користувача. Молода і активна інтернет-аудиторія довіряє більше не брендам, а особистому досвіду або думці друзів. Вміло підібрані відгуки з незалежною, а головне, конкретною інформацією — потужний інструмент дії на вашу цільову аудиторію. Формат відгуків знову ж таки не обмежується тільки текстом — це можуть бути і реально зняті відеоролики ваших клієнтів.


Управління особистою думкою користувачів.

Ну і найголовніший  стимулятор залучення відвідувачів на сайт, а відповідно і онлайн-продажів — це унікальний експертний контент, який до того ж постійно оновлюється. З відходженням в минуле розкручуванням  сайтів посилальною масою, професійний досвід, ради у вашій області, фотографії, відеозапису, повчальні і інформуючі тексти стають провідною конячкою онлайн-бізнесу.


Унікальний контент — № 1 в загальному забігу.