Нічого особистого)

Ремаркетинг

Сьогодні розглядав веселі картинки в «Книзі друзів» Тані Tavlla на Adme і мимоволі кинулася в очі баннерная реклама Google про продаж лідов і посадочних сторінок. Слід сказати, що з пошукових систем, Google мені миліше за усіх і учора увесь вечір я бродив тут у пошуках інформації про цікаві рішення в дизайні Landing pages. Ну що ж, ремаркетинг працює.

Коли я заходжу на сайт, код від Adwords (тег ремаркетинга), доданий передбачливими хазяями на свій сайт відстежує ідентифікатори моїх файлів cookie і додає їх в список ремаркетинга.

В результаті контекстно-медійна реклама (КМС — зовсім як кандидат в майстри спорту) наздоганяє мене на сайтах зі своєї мережі і показує рекламу того, що я шукав останнім часом. Не сперечаюся, що це результативно з точки зору маркетингу і рекомендую використати нашим замовникам, але все-таки, як же мало залишилося особистого простору!

Тепер, недостатньо почистити журнал, варто ще поставити галочку навпроти видалення «очистити файли cookie і інші дані сайтів і модулів», що підключаються;), якщо ви бродите по злачних місцях, а то хіба мало чого почне пропонувати, наприклад, вашій дружині), добрий і вірний друг. Хоча ні, ось вирішив перевірити ще раз, що про це говорить Google. Все-таки: «Не можна використати ремаркетинг на сайтах зі змістом делікатного характеру!» О, і на тому спасибі, а то скоро про мене я сам знатиму менше, ніж маркетологи.