Неправильна вхідна сторінка. Рішення проблеми.

Прийшов до нас на просування клієнт — середній інтернет-магазин побутової техніки. Все добре, ось тільки в google вхідні сторінки по основних напрямах роботи магазину були невірні. Наприклад запит «купити холодильник» вів не в каталог в розділ «Холодильники», а в розділ каталогу «холодильники», підрозділ «холодильники samsung» та ще і на 2-3 сторінку каталогу. По Яндексу ситуація була якраз навпаки — усі вхідні сторінки були вірні. Це найбільше і спантеличувало. Вирішення проблеми було знайдене, але не відразу. Спочатку міняли текст на вхідній сторінці, шаблон сайту, піднімали текст вище за виведення товарів, опускали нижче. Проводили інші заходи, які як ми думали повинні були розв'язати проблему. Але усе це нічого не міняло. Наполегливо вхідна сторінка не хотіла ставати такою, як треба.

Рішення як завжди було найпростіше, але таке, що завжди приходить в голову в саму останню чергу. Подивившись початковий код сторінки, що входить, був помічений тег keywords повністю заспамлений. У нім було 20-30 слів з семантичного ядра із словами типу, що повторюються, холодильники, холодильник, купити холодильник. Швидше за все ті, хто раніше працював з сайтом вирішили не вигадувати оригінальні метатеги, а просто скопіювати шматок семантичного ядра і завершити «оптимізацію».

Після того, як підправили метатеги, через 1-2 тижні вхідні сторінки під запити стали повертатися в google туди, куди треба.

Які можна зробити висновки — звертайте увагу не метатеги, навіть якщо знаєте, що вони ніяк не допомагають в просуванні сайтів. Заповнюйте їх грамотно. І ще — швидше за все в Яндекс вплив keywords зведений нанівець в ранжируванні, а Google хоч і трохи, але використовує його у своїй формулі. Принаймні зіпсувати картинку метатегом keywords завжди можна :-)