Вхідні дані:
- сайт молодий, на движку Joomla;
- раніше просувався тільки клієнтом;
- трафік відсутній, дуже погана видимість;
- близько 20 розділів з товарами;
- в каталогах близько 100 товарів;
- опису товарів і категорій не унікальні;
- мінімальний бюджет;
- регіон - Україна.
Завдання:
- збільшити трафік і видимість в ПС.
Специфіка сайту:
- в якості посадкових сторінок клієнт розглядає не тільки загальні категорії, а й сторінки з товарами, т. к. сільськогосподарську і комунальну техніку купують рідко, вибирають дуже довго і чекати великого трафіку тільки з загальних категорій годі й говорити;
- ціни не вказані - теж за бажанням клієнта;
- основні продажі - по телефону або при особистих зустрічах.
Список виконаних робіт:
- підібрали СЯ, написали м-теги для розділів;
- підібрали СЯ, написали м-теги для товарів. Прописували вручну т. к. Кожен товар - унікальна пропозиція зі своїми можливостями;
- підібрали назви для рубрик відповідно до СЯ, прибравши невірно перекладені назви;
- написали тексти-описи для категорій. Охопили: описову сторону - відповіли на питання «Що представлено?», Переважну сторону - відповіли на питання «Чому ми?» і рекомендації для вибору;
- описали товари. Всі описи робили унікальними хоча б на 70% (з огляду на характеристики), додали ілюстрації - не менше трьох штук.
Результати:
- видимість в пошукових системах виросла в 15 разів, кількість запитів, за якими сайт відображається у видачі, збільшилася в 21,5 разів;
- трафік збільшився з 91 до 965 сеансів на тиждень.
Висновок:
Навіть маючи мінімальний бюджет, ми поліпшили видимість і трафік сайту без нарощування посилальної маси. Це наочний приклад низкобюджетного просування.
Ми успішно просуваємо сайти з обмеженим бюджетом. Звертайтеся https://seotop.com.ua/ua/kontakty/.