Міні-кейс: Магазин сільськогосподарської та комунальної техніки - зростання видимості в 15 разів

Вхідні дані:

  • сайт молодий, на движку Joomla;
  • раніше просувався тільки клієнтом;
  • трафік відсутній, дуже погана видимість;
  • близько 20 розділів з товарами;
  • в каталогах близько 100 товарів;
  • опису товарів і категорій не унікальні;
  • мінімальний бюджет;
  • регіон - Україна.

Завдання:

  • збільшити трафік і видимість в ПС.

Специфіка сайту:

  • в якості посадкових сторінок клієнт розглядає не тільки загальні категорії, а й сторінки з товарами, т. к. сільськогосподарську і комунальну техніку купують рідко, вибирають дуже довго і чекати великого трафіку тільки з загальних категорій годі й говорити;
  • ціни не вказані - теж за бажанням клієнта;
  • основні продажі - по телефону або при особистих зустрічах.

Список виконаних робіт:

  • підібрали СЯ, написали м-теги для розділів;
  • підібрали СЯ, написали м-теги для товарів. Прописували вручну т. к. Кожен товар - унікальна пропозиція зі своїми можливостями;
  • підібрали назви для рубрик відповідно до СЯ, прибравши невірно перекладені назви;
  • написали тексти-описи для категорій. Охопили: описову сторону - відповіли на питання «Що представлено?», Переважну сторону - відповіли на питання «Чому ми?» і рекомендації для вибору;
  • описали товари. Всі описи робили унікальними хоча б на 70% (з огляду на характеристики), додали ілюстрації - не менше трьох штук.

Результати:

  • видимість в пошукових системах виросла в 15 разів, кількість запитів, за якими сайт відображається у видачі, збільшилася в 21,5 разів;

  • трафік збільшився з 91 до 965 сеансів на тиждень.

Висновок:

Навіть маючи мінімальний бюджет, ми поліпшили видимість і трафік сайту без нарощування посилальної маси. Це наочний приклад низкобюджетного просування.

Ми успішно просуваємо сайти з обмеженим бюджетом. Звертайтеся https://seotop.com.ua/ua/kontakty/.