Міні-кейс: Інтернет магазин електроінструменту і оснащення - зростання з 20 до 950 відвідувачів в день

Вхідні дані:

  • молодий сайт віком 2 місяці;
  • в каталозі 5000 товарів;
  • раніше не просувався;
    регіон - Україна;
  • мінімальний бюджет.

Що ми зробили:

    • підібрали і проаналізували ключові слова (більше 10000 запитів);
    • оптимізували категорії, підкатегорії, сторінки брендів;
    • створили нові посадочні сторінки, перетину асортименту;
    • тегованих категорії;
    • глобальний аудит, виправили помилки на сайті;
    • рекомендували, як поліпшити сайт;
    • розробили і оптимізували новий дизайн для сайту (впровадили з вересня 2015);
    • поліпшили поведінкові фактори;
    • поліпшили комерційні чинники;
    • повністю переробили неефективну мобільну версію сайту;
    • збільшили чуйність сайту;
    • постійно поліпшуємо підбір товарів, шукаємо нові рішення, експериментуємо.

Що зробив клієнт:

  • заповнив товарами сайт (з 5000 до 17000 товарів);
  • описав товари за нашими рекомендаціями;
  • містив програміста, який був повністю в нашому розпорядженні;
  • організував роботу back-офісу; сформував цінову політику.

Результати:

  • збільшення трафіку сайту з 20 в день до 900 в день (на графіку потижневий звіт);
  • збільшення конверсії спочатку до 1%, далі до 1.8% через корзину.

Примітка:

Просування сайту проводилося за принципом - не нашкодь. Тільки внутрішня оптимізація плюс робота над якістю і зручністю використання сайту. Посилальна маса штучно не піднімалася.

Після зміни дизайну була просадка по Яндексу, але поступово трафік повернувся на колишній рівень. Є тенденція до зростання.

Хочете, щоб трафік вашого сайту стабільно ріс? Кидайте заявку на https://seotop.com.ua/ua/kontakty/