Кейс: +1500 відвідувачів в тиждень для магазину акваріумів

Тематика сайту: продаж акваріумів власного виробництва та інших виробників, продаж акваріумного обладнання.

Над сайтом працювала команда

  • SEO-lead
  • SEO-менеджер
  • Копірайтер
  • редактор

Мета:

Збільшити органічний трафік і підтягнути брендові запити від клієнта.

Що було?

З цим сайтом наша компанія вже співпрацювала. Тому на старті робіт у нас вже була готова семантика, зроблений технічний аудит і ми усунули основні помилки на сайті:

    • прибрали дублі домену: індексні сторінки і динамічні URL. З дублів головної сторінки зробили 301 редирект;
    • налаштували пагінатор - закрили від індексації сторінки пагінацію;
    • усунули помилки мікророзмітки;
    • прибрали зайві заголовки h1 - h6 зі сторінок;
    • товарні категорії - вивели текст внизу сторінки, після товарів
    • змінили зовнішній вигляд картки товару. Редизайн не робити, просто попрацювали з наявними елементами на сторінці.

Щодо технічної частини роботи ще багато: починаючи з впровадження мобільної версії сайту до редизайну картки товару.

Що зробили?

Внутрішня оптимізація:

    • прописали унікальні title, description, h1 для всіх сторінок;
    • написали тексти для товарних категорій;
    • унікалізирували тексти в картках товарів категорії «Акваріуми»;
    • приховали від пошукового робота і користувачів порожні категорії і товари - знижений кількість 404 сторінок;
    • заново налаштували карту сайту: формується автоматично без помилок, не включає в себе URL, що ведуть на 404 сторінки.

Зовнішня оптимізація

    Ми використовували крауд-маркетинг, так як потрібні були живі переходи зацікавленої аудиторії на сайт. Також потрібно було розбавити профіль безанкорние посиланнями на головну сторінку і на сторінки товарних категорій.

Крауд-маркетинг (англ. Crowd marketing, crowd - «натовп» і marketing - «маркетинг») - технологія партизанського маркетингу для просування в інтернеті через рекомендації зацікавленим особам від постійних учасників спілкування. Такі рекомендації та посилання виглядають природно і є реакцією на проблему або питання споживачів, яку вирішує ваш бренд, продукт або веб-сайт.

Тому 3 місяці ми розміщували виключно безанкорние посилання.

Нормативний профіль сайту та його динаміка

Результат

За 3 місяці загальна відвідуваність на проекті значно зросла, потрібні запити вийшли в топ Яндекс (Москва) і Google.ru

Зростання загального трафіку

Тижнева відвідуваність на старті робіт по просуванню становила 1979 відвідувачів.

Через 3 місяці відвідуваність на тиждень становить 3070 осіб - трафік виріс майже на 1 тис. відвідувачів.

Зростання органічного трафіку з пошукової системи Яндекс

Органічний трафік (SEO-трафік) - це користувачі, які перейшли на ваш сайт через пошукові системи (Яндекс, Google, Mail і інші).

На старті робіт в серпні з Яндекса на сайт приходило близько 700 осіб в тиждень. Перший тиждень - це 698 чоловік.

Через 3 місяці з Яндекса на сайт переходить 1032 людини, в середньому на 300 осіб більше.

Зростання органічної трафіку з пошукової системи Google

На старті робіт в серпні, з Google на сайт приходило в середньому 500 чоловік в тиждень, а саме - 528 відвідувачів.

Через 3 місяці нашої роботи з пошукової системи Google на сайт переходить 879 відвідувачів. В середньому на 350 осіб більше.

Зростання трафіку - перехід за прямим URL-адресою

Кількість прямих переходів на сайт також зросла. «Шум», створений за допомогою крауд-маркетингу, і підвищення видимості сайту в мережі призвели до того, що на сайт частіше стали переходити за прямим URL або з закладок в браузері.

У серпні це було 440 осіб на тиждень

У листопаді це вже 601 відвідувач. На 160 осіб більше

Загальний зріз по трафіку

Було

В результаті роботи за 3 місяці прямий і органічний трафік значно зросли: +1500 відвідувачів в тиждень.

Стало:

У топ-10 Google.ru - 201 запит.

У топ-10 Яндекс (МСК) - 185 запитів.