Кейс: збільшення трафіку з органічного пошуку на 126% для магазину з вимірювальними приладами

Сайт вузьконаправленої тематики - каталог електрорадіоізмерітельной апаратури, вимірювальних приладів і калібрувальної техніки.

Що було?

Сайт до нас просували, і в картках товарів застосовувалися застарілі методики просування, які на даний момент пошукові роботи вже навчилися визначати як фактори, штучно накручують показники сайту і просто спамні:

  • циклічні посилання з анкором - ключовим запитом.
  • тегування на сторінці, де все хмара тегів становили лише ключові запити (приклад «тепловізор купити України дешево»);

  • дублі сторінок виробників (близько 50 сторінок дублів): на сайті використовувалися динамічні урли http: // *** / producers /? key = Rigol і статичні: http: // *** / producers / rigol.

Тому, першочергове завдання - позбутися від поганої «спадщини» і почати працювати над проектом по методикам «білого» seo.

Що зробили?

Аудит і виправлення технічних помилок в роботі ресурсу

Провели повний технічний аудит сайту і виявили всі технічні помилки, які заважають просуванню сайту. Запропонували, як зробити сайт більш зручним для клієнтів, внесли доопрацювання, які поліпшать навігацію по сайту, зовнішній вигляд, підвищать конверсію.

Аудит показав, що необхідно виправити в першу чергу, і ми:

  • Позбулися дублів сторінок і вирішили проблему з динамічними url-адресами.
  • Позбулися циклічних посилань в заголовках <h1>, картках товарів, в превью товарів.
  • Позбулися не функціональних заголовків семантичної розмітки контенту <h1> - <h6> (в макеті сторінки вони використовувалися для «краси», а не за призначенням).
  • Допрацювали функціонал панелі адміністрування. Спочатку cke-editor (редактор тексту) був підключений некоректно. Ми додали можливість виводити опис на сторінки в категорії «Виробники». У товарних категоріях до редактора підключили стилі форматування - заголовки, відступи, маркіровані списки і т. д.

Це лише частина виконаних робіт, технічні помилки, які заважали сайту просуватися в пошукових системах і їх потрібно було виправити в першу чергу.

Підбір семантики для просування

Одночасно з програмістом, який поліпшив якість роботи ресурсу, ми зібрали семантичне ядро ​​сайту. На даному етапі робіт ми тісно спілкуємося з клієнтом, так як тематика вузьконаправлена.

Щоб не пропустити важливі запити, вибрали наступну стратегію: вивантажили всі запити і відповідною тематикою сторінки, і з мінімальною редактурой (відсіваючи очевидні запити «не по темі») відправили клієнту на затвердження. Замовник самостійно видалив запити, які не мають відношення до його продукції. Семантику затвердили в кілька етапів, кожен раз відправляючи клієнтові на узгодження пакети ключів для декількох категорій.

Таким чином ми охопили всі запити, отримали в семантику для кожної категорії як високочастотні, так і найбільш конверсійні - низькочастотні запити.

наповнення контентом

Тексти писала копірайтер з вищою технічною освітою. Щоб отримати якісний матеріал, вона консультувалася з експертами області, працювала з англомовними каталогами виробників. Результат - унікальні, оптимізовані для пошукових систем, технічно грамотні, інформативні та дійсно корисні тексти - описи товарних категорій.

Робота з клієнтами - підвищення кількості звернень на сайт

Тематика сайту передбачає серйозну роботу клієнта з менеджерами оффлайн, т. К. Непосвяченому людині неможливо вибрати лабораторну вимірювальну, калібровану або іншу техніку без допомоги фахівця.
Тому клієнт попросив збільшити кількість звернень на сайт. Цього ми досягли завдяки формам зворотного зв'язку і спонукає факторам, які підштовхують користувача заповнити форму і відправити її та включитися в спілкування з менеджером компанії.

В результаті ми домоглися значного зростання трафіку.

SEO-фахівці, які працювали раніше над ресурсом, не передали права на Яндекс Метрика і Google Analytics, і показати стартові для нас показники неможливо.
Тому перший за відвідуваністю зріз через місяць нашої роботи. Беремо для порівняння кількість відвідувачів сайту за тиждень:

Статистика відвідувань до початку роботи

А це результат через 5 місяців:

Висновок:

Загальна відвідуваність на сайті зросла на 71%

Загальна відвідуваність з пошукових систем виросла на 126%

Відвідуваність з пошукової системи Google виросла на 184%

Відвідуваність з пошукової системи Яндекс зросла на 32%

На сьогоднішній день у сайту 152 запиту знаходиться в топ-10. Це і брендові і комерційні запити. І це тільки початок, на даний момент сайт розгойдується і основний приріст трафіку очікується в майбутньому.