Кейс: зростання тижневого трафіку в 3 рази для магазина б/у автозапчастин

Сьогодні розповімо про один з наших проектів. Йтиметься про всеукраїнський інтернет магазині б/у автозапчастин.

Початкові дані:

  • коли ми взяли сайт, він тільки-тільки переїхав домен ua, тому відвідуваність просіла з 3000 до 1000-1300 в день, пошуковий трафік просів ще більше;
  • неефективні орендні посилання;
  • мінімальний бюджет;
  • клієнт хотів просуватися без посилань принципово.

Команда SeoTop:

  • SEO-менеджер (досвід 3 роки) - відповідає за роботу і комунікації;
  • SEO-Lead (досвід 7 років) - розробляє стратегію і бачення;
  • копірайтер (досвід 5 років) - створює текстовий контент;
  • контент-редактор (досвід 12 років) - контролює якість контенту.

З боку клієнта на 100% доступні фахівці:

  • менеджер, який відповідає за роботу з нами;
  • програміст.

Як працювали:

  • максимально швидко зробили аудит сайту і викотили звіт на 45 сторінок + сформували завдання на доопрацювання для програміста;
  • підбирали семантику (ключові слова) частинами, по розділах;
  • паралельно підключили копірайтера, який писав контент для категорій і розділів, для яких семантика вже була готова;
  • почали впроваджувати шаблонізаціі на всіх рівнях каталогу, куди могли дотягнутися;
  • для основних категорій прописали всі вручну з оглядкою на семантичне ядро;
  • повністю вичистили орендні посилання і відмовилися від них.

По мірі робіт з'ясували, що:

  • програмісти часто занадто оптимістичні, і терміни доробок замість 2-х місяців розтягнулися на 5;
  • копірайтер в такій темі більше 40 текстів на місяць без втрати якості витягнути не може. Довелося підлаштовуватися під це і коригувати плани.

Аналіз семантичного ядра виявив величезний пласт запитів, під які не було посадкових сторінок. Наприклад, люди шукають "запчастини Шевроле", "запчастини Авео", "запчастини на Авео 2008". Під запити типу двох останніх сторінок не було.

Ми розробили сторінки "серій", в які включили всі машини одного модельного ряду. Звичайно, під них зробили шаблонізаціі і написали тексти. Це потягнуло за собою складні внутрішні зміни проекту, які йшли важко і повільно.

Разом, за час роботи з сайтом ми запропонували десятки поліпшень, починаючи з поглиблення і розширення посадочних сторінок і закінчуючи роботою з комерційними і поведінковими чинниками, які впливають на загальну глибину перегляду сайту, зацікавленість аудиторії.

Результати просування:

  • Тижневий трафік збільшився в 3 рази з 12 тис до 36 тис.

  • У три рази зріс Яндекс-трафік з 5500 в тиждень до 16000.

  • З Гуглом більш цікава ситуація. Трафік на кінець 2015 року був хорошим, приблизно 7000 на тиждень, і підтримувався орендними посиланнями. Після того, як переїхали на ua домен і відмовилися від засланого просування, Гугл-трафік впав і повільно відновився протягом року. Сьогодні маємо 10000 трафіку з Гугла в тиждень (що вже більше вихідних значень) + бачимо тренд постійного зростання. Враховуємо той факт, що на зовнішні посилання витрачено 0 гривень.

  • Написали близько 300 описів на категорії.

Інші показники сайту:

Збільшилася кількість переглянутих сторінок, зменшилися показники відмов і покращилися інші внутрішні мірки компанії. Це результат спільної роботи з клієнтом щодо поліпшення комерційних і поведінкових факторів на сайті.

Тренд видимості сайту за версією serpstat

Висновок:

Кейс наочно демонструє, що можна працювати без залучення зовнішнього ресурсу - виключно над сайтом. Специфіка тематики в тому, що автомобілі змінюються рідко, а запчастини потрібні завжди і всім, тобто категорії залишаються актуальними дуже довго.

З іншого боку, сайт повинен мати як потенціал, так і стартове якість. Ми тільки направили його розвиток в потрібне русло.