Яким повинен бути текст на сайті?

Ми завжди просуваємо сайт комплексно, дивимося на нього з усіх боків. Під пильну увагу потрапляють і тексти-описи. І коли виявляється, що тексти ні куди не годяться, ми рекомендуємо переписати контент на сторінках сайту. Після чого нерідко від клієнтів доводиться чути: «Ми стільки вклали в тексти, вони 100% унікальні, вони нам подобаються!».

 

Вам це знайомо? Насправді, більшість сторінок з унікальними і читаними текстами частенько потрапляють в «соплі», тобто — у неосновний індекс пошукових систем.

 

Тому ми вирішили розповісти нашим читачам і потенційним клієнтам про те, якими мають бути тексти на сайті. Ось, приміром, коли займалися сео просуванням сайту з продажу техніки для промислових цілей і будинку, контент сторінки мав вигляд:


Текст читаний, має 100% унікальність.

Навіть у основний індекс Google і Яндекса потрапив!

Що ж чекає сторінку по позиціях? — І тут не все так і погано — у Яндексі на 1-м місці за запитом «теплові гармати купити» (регіон — Харків). Але оскільки більше цікавить Україна, дивимося на Google. І що тут у нас? «теплові гармати Харків» у ТОП3, а усе інше дуже далеко або не є посадочною сторінкою для вибраного запиту (цифри червоного кольору - значить, запити ведуть не на цю посадкову сторінку).

" />
Дивимося на сторінку, перевіряємо її на заспамленность. Вердикт — треба міняти текст! Причому просто прибрати декілька словосполучень «теплова гармата» недостатньо. Пошукові системи за останній час порозумнішали і виправлений текст також рахують так званим «гамно-текстом». Такий контент вимагається переписати.

Що ж потрібно змінити?

  1. Прибрати переспам. «Теплова гармата» використовується 11 разів. Потрібно врахувати, що це словосполучення додатково використовується в h1 як назву розділу, в хлібних крихтах, в меню і пару разів зустрічається в короткому описі блоків товарів. Для такої кількості символів (2828 з пропусками) треба залишити максимум 7-8 згадок.
  2. Прибрати багатократне перерахування торгових марок : Master, Kroll, Proton, Grunhelm, Геліос, Термія. Досить згадати про них 1-2 рази. До речі, найефективніше і читабельно використовуватиме лише одно перерахування марок в заголовку (h2 або h3). Проте важливо не вивалювати увесь список в 200 символів в заголовок! Досить просто згадати найпопулярніші бренди. Приміром: “ХХХ — офіційні дилери марок Master, Kroll, Grunhelm”.
  3. Розглянемо перерахування міст : “у Харкові, Одесі, Києві, Луганську, Донецьку, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Ченовцах, Хмельницькому, Кіровограді, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Запоріжжі, Миколаєві, Херсоні, Полтаві, Сумах, Сімферополі”. А якщо сайт орієнтований на продаж у всьому світі? Тоді перераховуватимете усі міста планети? Найбільш ефективніше буде виділити 2-3 міста, тих, звідки йде основний потік замовлень. Припустимо, Харків, Одеса, Київ. Якщо є робочі телефони з кодами цих міст — це буде кращим рішенням для просування! Якщо немає — просто розмістіть міста в заголовку.

Пункт присвячую словам-запитам. Що ж у нас із стоп-словами? Слово “можете” зустрічається 10! раз. Взагалі, по досвіду, краще обходити це слово. До нього так і хочеться додати “чи не можете”. Пропонуємо використати замість фрази: “У нас ви можете купити…” варіант “Ми пропонуємо купити…”.
“Приміщень” зустрічається 5 разів на початку тексту. Оскільки перші абзаци мають більший вплив, ніж закінчення тексту, то краще замінити це слово синонімами.

Далі подивимося на структуру. H1 є. Мабуть, це усе.

Хоча наявність заголовків h2 - h6 не так сильно впливає на релевантність, все одно про них забувати не варто. Якщо ключове слово стоїть в h1, то в інших тегах краще його не використати, а включити морфологічно непряме входження.
H1 — ТЕПЛОВІ ГАРМАТИ
h2 — ХХХ— офіційні дилери марок Master, Kroll, Grunhelm
h3 — НАЙНИЖЧА ВАРТІСТЬ теплових пішаків в Харкові, Одесі, Києві!

Ще можна додати загальні рекомендації по текстах: якими вони мають бути.

  • Найголовніше — це корисність для користувача. Текст пишемо не просто для того, щоб він був. Контент сайту повинен містити інформацію про товар/послугу, перевагах купівлі на сайті і інших корисних речах, краще — унікальних. Загалом, важливо розкрити те, в чому ви перевершуєте конкурентів.
  • Списки, абзаци, заголовки і картинки розбавлять монолітний текст і зроблять його зручним для читання. Такий текст люблять користувачі і пошукові системи.
  • Використання ключових слів обов'язкове, але переспам буде тільки мінусом. Треба гармонійно вставляти «ключевики» у текст.
  • Не можна повторювати допоміжні слова занадто часто. Використайте синоніми.
  • Стежте за відсотком води в тексті. Велика кількість стоп-слів значно знижує якість.
  • Текст має бути не просто інформативним — вставте заклик до дії. Слова «подзвоніть» чи «замовте» служитимуть вказівкою на подальші дії.
  • І не треба писати занадто складні тексти «мудрою» мовою. Вони тільки відлякують користувачів.

І що ж виходить у результаті? Хороший текст для користувачів і пошукових систем :

  • к-ть символів з пропусками — 2456
  • відсоток води — 12%
  • містить заголовки, абзаци і списки
  • словосполучення «обігрівачі uden - s» зустрічається 6 разів
  • є комерційні слова «купити», «ціна», «вартість»
  • є присутньою інформація про плюси продукції, додаткові переваги купівлі саме на цьому сайті (продаж в кредит, розстрочку)
  • є заклик до дії

І як результат — хороші позиції:

Користуйтеся нашими рекомендаціями, і ваші сторінки завжди будуть в основному індексі гуглу і яндекса. Не забувайте, що успішне просування складається з маси складових. Забувши про контент, ви робите підвищення відвідуваності і зростання продажів ресурсу практично неможливими.