Як швидко зрозуміти, чи є проблеми у сайту з пошуковими системами чи ні ?!

Коли до нас заходить сайт на просування, або просто на аналіз ситуації, особливо якщо він не новий, є велика необхідність зрозуміти — чи є проблеми у сайту з пошуковими машинами або ні.

Не завжди з першого погляду зрозуміло, накладені фільтри на сайт. Іноді, що б це зрозуміти необхідно уважне вивчення видачі, повідомлень в панелях вебмастера.

Для себе ми визначили методику, яка допомагає, звісно не з 100% упевненістю, сказати — чи є проблеми у сайту або ні.

У чому суть?

Беремо за основу процентне співвідношення пошукових машин в регіоні. Наприклад, для України і українських сайтів таке співвідношення буде 60% Google, 30% Яндекс. Так, є перекоси по тематиках і по регіонах усередині країни, але приблизно співвідношення має бути таке.
Для Росії, Москви перекіс по трафіку має бути у зворотний бік. Яндекс — від 60%.

Розуміючи, що при різних фільтрах будуть серйозні перекоси в ту або іншу сторону можна сміливо відкривати яку небудь метрику і аналізувати ситуацію.

Для наочності подивимося декілька прикладів в Яндекс.Метрике.

 

Сайт номер 1:
Україна, тематика опалювання, сад-город, будівництво


Сайт номер 1 — Україна, тематика опалювання, сад-город, будівництво

По графіку можна припустити, що швидше за все фільтрів на сайті немає. Трафіку з гуглу більше, ніж з Яндекса і розподіл по відсотках приблизно таке, як і повинно бути.

Висновок — велика вірогідність, що сайт без фільтрів.

 

Сайт номер 2:
Україна, Харків, тематика побутова техніка


Сайт номер 2: Україна, Харків, тематика побутова техніка

Ага, явний перекіс убік Яндекса говорить про те, що у нас проблеми з Гуглом. Розуміючи цей факт далі можна поглиблюватися в пошук проблем, аналізувати панель вебмастера google по цьому сайту і проводити заходи по виведенню сайту з-під фільтру.

Висновок — велика вірогідність наявності на сайті фільтрів від Google.

 

Сайт номер 3:
Україна, тематика — одяг


Сайт номер 3: Україна, тематика — одяг

І тут ми бачимо перекіс убік Яндекса. Як мінімум відсоток Google трафіку має бути в 2 рази більше.

Висновок — велика вірогідність google- фільтрів на сайті.

 

Сайт номер 4:
Москва, тематика — устаткування для акваріумів


Сайт номер 4: Москва, тематика — устаткування для акваріумів

Сайт під Москву і область. Трафік приблизно потрапляє під наші критерії. Відразу можна зробити висновок — з великою вірогідністю у сайту немає проблем з фільтрами. Природно, перед якими або діями треба все перевірити ретельніше, але первинний погляд на сайт коли відповідь потрібна «прямо зараз» — фільтрів немає.

Висновок — з великою вірогідністю можна сказати, що на сайті сильних фільтрів немає.

 

Сайт номер 5:
Росія, Москва і область, тематика — послуги перевезень зі світу


Сайт номер 5: Росія, Москва і область, тематика — послуги перевезень зі світу

Великий перекіс, приблизно відсотків 15, убік Яндекса може свідчити про те, що швидше за все у сайту є деякі проблеми з Google пошуковою системою. Треба уважніше придивитися саме до нього.

Висновок — є вірогідність того, що на сайт накладені фільтри Google.

Сайт номер 6:
Москва і область, тематика — свята


Сайт номер 6: Москва і область, тематика — свята

Перше враження — з сайтом все гаразд. Трафік нормально-розподілений. Потрапляє під наші рамки процентних співвідношень Яндекс- Google для Москви і області.

Висновок — з великою вірогідністю можна сказати, що на сайт не накладені фільтри.

 І останній приклад на сьогодні
Москва і область, тематика — будівництво


Сайт номер 7 — будівництво

Тут як би без слів…. Повний провал по Google натякає нам про те, що з сайтом не все гаразд в цій пошуковій системі.

Замість укладення

Сподіваємося наша методика згодиться вам для швидкого вивчення сайтів на наявність фільтрів. Такой «метод на коліні» допомагає нам швидко зорієнтуватися в ситуації і залежно від результатів діяти по одному або іншому сценарію подальшої роботи над просуванням сайту.