Експрес-аудит сайту кліматичної техніки

Зазвичай, что-бы прикинути «фронт» робіт, ми проводимо швидкий аудит сайту. Це дозволяє нам швидко увійти до курсу справи, а клієнтові зрозуміти масштаб проблеми і заразом оцінити професіоналізм підрядника.  В цьому випадку ми хочемо розповісти про  «Інтернет-магазин» кліматичної техніки, який вже був на просуванні у інших хлопців тривалий час. Скарги клієнта в принципі стандартні — мало трафіку, замовлень немає.

Експрес аудит сайту http://………….ua

При аналізі сайту були виявлені проблеми, що заважають добре ранжируватися сайту по запитах у Вашій тематиці.
Загальний стан сайту можна охарактеризувати як «недопрасованим».

Проігноровані основні моменти, чинники, що впливають на ранжирування в Google, Яндекс. На сайті не проводилися базові оптимізаційні заходи, які мають бути зробити сайт доброзичливішим для пошукових машин.

На сайті немає комерційних чинників ранжирування, слабо виражені чинники довіри і траста.

Опишемо найзначиміші проблеми:

1. На сайті використовуються динамічні урли виду

http://………….ua/index.php?id=13742&show=4nalbum&do=showgall&gid=22281 і відсутні ЧПУ ("человеко-понятные урлы") які рекомендовані до застосування пошуковими машинами у своїх інструкціях для вебмастеров. За інших рівних умов сайти з динамічною адресацією ранжируватимуться нижче.

2. Формування тегів title на сайті відбувається в автоматичному режимі.

Наприклад, для товару «Біметалічний секційний радіатор TIANRUN RONDO 500/88» ми бачимо такий заголовок title :
……. ……. Донецьк / Радіатори опалювання / Радіатори біметалічні / Біметалічний секційний радіатор TIANRUN RONDO 500/88

Таке формування title не оптимально. На сторінці конкретного товару пошуковим машинам Ви говорите, що на ній не лише Біметалічний секційний радіатор TIANRUN RONDO 500/88, а ще і радіатори опалювання, біметалічні радіатори, тобто розмивається тематика сторінки. Пошуку складніше ранжирувати цю сторінку по товарних запитах.

Так само в Title немає комерційних слів «купити», «замовлення» і інших, що показують що на цій сторінці людина може розв'язати свою проблему — купити біметалічний радіатор опалювання.

Додаткові метатеги description, keywords так само формуються автоматично за допомогою шаблону, і на усіх станицях товарів однієї категорії мають майже однаковий вміст, що негативно позначається на релевантність сайту.

META NAME=»KEYWORDS» CONTENT=»Тепло, Донецьк, Радіатори, опалювання, біметалічні, Біметалічний, секційний, радіатор, TIANRUN, RONDO, 500/88″
META NAME=»DESCRIPTION» CONTENT=»Світ Тепла Донецьк. Радіатори опалювання. Радіатори біметалічні. Біметалічний секційний радіатор TIANRUN RONDO 500/88″

Ці теги необхідно формувати вручну, в тегу дескрипшен описувати короткий вміст сторінки, в тегу кейвордс для карток товарів просто прописувати назву товару.

Вплив цих 3-х тегів на просування сайту дуже високо у будь-якій пошуковій машині. Правильне їх написання є базовим ступенем оптимізації сайту. Ми бачимо, що на даний момент часу, це питання вирішене дуже посередньо.

Так само в тегах помічений переспам за ключовими словами. Наприклад, для картки товару, приведеної вище, ми бачимо в title 3 рази слово «радіатори», яке ще по 2-3 рази використовується в інших тегах. Із-за такого переспама, разом з іншими негативними чинниками висока вірогідність попадання сайту під санкції від пошукових машин.

3. У шаблоні сайту невірне використання тегів h1, h2, h3.

Назви товарів не обернуті в тег h1. Інші теги або не використовуються, або використовуються не в тому місці. Немає чіткої структури у документу

заголовок — h1
підзаголовки — h2
заголовки 3-го рівня — h3

4. На картках товарів немає інформації про доставку, купівлю в кредит, немає функціонала порівняння товарів, купівлі в 1 клік.

Усі ці дрібні чинники в сумі працюють на довіру до сайту і зручність користування. Слід пам'ятати, що ви не просто продаєте продукцію, ви вирішуєте проблему відвідувача. Чим якісніше ви це робитимете, тим вище сайт ранжируватиметься.

5. Ліве, основне меню не функціональне.


у меню явний переспам по декількох ключових фразах

По-перше неможливо потрапити в кореневі категорії каталогу : «Колонки водогрійні», «Конвектора і обігрівачі» і т. д. По-друге помічений переспам — повторення слів «котли», «конвекторы», «фітинг» і т.д

А оскільки це меню повторюється на усіх сторінках сайту ці слова «спамят» усі ваші сторінки сайту заважаючи релевантності і збільшуючи можливість застосування фільтрів за переспам від пошукових систем.

6. Описи категорій або відсутні або, за наявності тексту, залишають бажати кращого.

В основному тексти «ниочем», ніяк не підштовхують користувача вчинити яку-небудь дію на сайті.

Текст не вирішує проблему відвідувача, не рекламує можливі переваги купівлі товару саме тут

 Пошукові машини навчилися давно виловлювати такі описи категорій і не звертають на них ніякої уваги. Потрібний перегляд усіх описів на сайті, підгонка їх в комерційне русло і оптимізація під запити.

7. Функціональність сайту в області сортування товарів на сторінках каталогу викликає появу дублів і неповних дублів сторінок на сайті.

Вони ніяк не закриті від пошукових систем (індексація, теги каноникал) що призводить до появи в індексі пошукових машин дублів сторінок. Увесь цей вантаж тягне сайт вниз і негативно позначається на якості сайту.

8. Описи товарів або відсутні або слабкі.

Якісний контент, подання інформації — запорука високого ранжирування сайту в пошуку. Без нього Ви будете одним з інших і у пошуку не буде підстав ставити цей сайт вище за інших.


опис не пройшов перевірку на унікальність більш ніж повністю

Та і унікальність теж шкутильгає.

9. У звітах, що надаються вам, ми бачимо, що сайт активно просувається по 5-ти запитах.

На нашу думку це дуже мало. Чим більше запитів йде в роботу, тим більшу аудиторію може охопити сайт, а при правильному підході, велике число запитів дозволить збільшити відвідуваність ресурсу. Наша рекомендація — активно працювати по усьому каталогу продукції — від загальних запитів, до брендових товарних позицій. Тільки такий підхід дозволить плавніше переживати часті зміни в пошукових машинах і охоплювати більший відсоток ваших потенційних клієнтів і просувати сайт на всіх напрямках.

10. Є питання по дизайну сайту.

І хоча це не впливає на ранжирування безпосередньо, побічно проблеми по дизайну, юзабіліті відбиваються на поведінкових чинниках. Тому чим простіше дизайн, чим легше відвідувачі орієнтуються на сайті тим краще. Треба намагатися рухатися в цьому напрямі постійно змінюючи, додаючи, тестуючи як окремі елементи на сторінках, так і загальний зовнішній вигляд сайту.

11. Зовнішнє просування.

Під цим пунктом ми маємо на увазі отримання посилань на ваш сайт. В основному використовуються платні способи отримання посилань, проте і тут є тонкі моменти.

Ми бачимо, що на сайті є прирости і спади зовнішніх посилань. Це може бути пов'язано з тим фактом, що Гугл активно бореться з покупними посиланнями і карає сайти за їх використання. Можливо мало місце таке покарання і у вас, після чого було знято велику кількість посилань, що б виправити ситуацію. Це питання необхідно більш глибоко пропрацювати.

Ось аналіз зовнішньої посилальної маси за допомогою сервісу ahrefs.com


різкі спади-підйоми числа посилань, що входять

на цьому графіку показана динаміка приросту-відходу посилальної маси. Такі яскраво виражені зміни свідчать про «штучності» зовнішніх посилань, що підозріло для пошукових машин.

Другий скриншот показує, якими словами посилаються на ваш сайт:


Прямі анкоры з комерційними словами «палять» усе просування ))

Переважають слова виду «купити насос», «водонагрівачі» і т. д. Такі зовнішні посилання, зважаючи на політику, що змінилася, Гугл, являються «червоною ганчіркою» для нього. За просування таким методом Гугл карає, причому досить сильно.

Річ у тому, що пошукові машини навчилися розпізнавати з великою часткою вірогідність, покупне посилання стоїть на сайт або природна (встановлена іншою людиною із власної волі). І зазвичай природні посилання — це або прямі урли, без слів, або назви компанії. І вони повинні переважати над іншою посилальною масою. У вашому ж випадку таких природних посилань майже немає. Це великий негативний чинник, що впливає на видимість сайту в пошуку.

Насправді це дуже велике питання, природне посилання або ні. Можна довго дискутувати на цю тему, проте напрям і правила задають пошукові машини. Якщо під них не підлаштовуватися, можна отримати пенальті і погано ранжируватися в пошуку. Ми б рекомендували відмовлятися від просування тимчасовими, орендованими посиланнями на користь якісніших посилань по яких би були переходи користувачів.

Висновки

Цей невеликий аналіз сайту виявив основні проблеми, що заважають просуванню сайту в пошукових системах. Алгоритм виправлення цієї ситуації ми бачимо наступний:

  1. Проведення глибокого аналізу(СЕО, технічна сторона, юзабіліті)
  2. Доопрацювання технічної сторони сайту із залучення програмістів
  3. Розробка загального списку запитів і оптимізація по ньому усіх сторінок сайту. При необхідності — створення нових сторінок.
  4. Проведення робіт по доопрацюванню дизайну, поліпшення юзабіліті сайту
  5. Написання нових описів категорій з більше комерційною спрямованістю
  6. Робота над якісними описами товарів. Станьте експертами в області опалювання!
  7. Опрацювання і впровадження на сайт чинників спонукаючих відвідувача до купівлі
  8. Збільшення довіри до сайту шляхом розміщення інформації про компанію, фотографій менеджерів, офісів, магазинів
  9. Аналіз зовнішньої посилальної маси і розробка довгострокової стратегії залучення якісних посилань, що допомагають просуванню
  10. Розробка модулів, сприяючих якіснішою перелинковкою сторінок сайту.
  11. Розробка стратегії залучення відвідувачів на сайт не лише за допомогою пошукових машин. Залежно від бюджету можна використати
    1. контекст
    2. агрегатори
    3. баннерную рекламу
  12. Розробка і впровадження стратегії перетворення сайту з того, що продає в продающе-консультующий ресурс.
  13. Інші заходи, сприяючі збільшенню прибутку!

Написаний список це не справа 2-3х місяців. Він націлений на постійну і довгострокову роботу з сайтом. Межі в оптимізації немає. Постійно щось міняється, змінюється і впроваджується нове. Тому так важливо тримати руку на пульсі і бути в темі. Інші пункти націлені на поліпшення сайту, що так само зажадає велику кількість часу і вашу безпосередню участь в процесі. Оскільки краще вас ніхто не знає ваш бізнес.