Чим корисні семінари сеошників власникам бізнесу

29 листопада в клубі Пинтагон Turboseo провели зустріч, присвячену сео для інтернет-магазинів.

Суть інтернет-маркетингу або, зокрема, seo оптимізації не дуже зрозуміла безпосередньо замовникові. «Пташина мова» сеошников, вимагає перекладу на «Людині Зрозуміла Мова». Ось такий лікнеп з поясненнями і перекладом ви якраз і можете отримати на подібних конференціях. Звичайно, компанія, яка організовує зустрічі, в першу чергу, зацікавлена у власному піарі, але проте, смислове навантаження дуже навіть є присутнім і плюс забавна традиція представлятися кожному учасникові (а було людина 50) дає можливість неформально поспілкуватися в перерві між доповідями.


Зустріч в Пинтагоне на тему Сео для «інтернет-магазинів»

Цвяхом програми безумовно став виступ Андрія Плотникова (компанія «Мегас») — інтернет-маркетинг очима клієнта.


Інтернет-маркетинг очима клієнта

Так з гумором і дуже людяно, Андрій поділився своїм досвідом просування оффлайн-бизнеса з продажу офісних меблів і торгового устаткування через рекламу в інтернеті. До речі, у підприємств, не пов'язаних безпосередньо з електронною комерцією, величезний потенціал в рекламі свого бренду в інтернеті. Головна порада для замовника — не економити на якості сайту і професіоналізмі сеошников- витрати по факту окупаються у декілька разів, а для інтернет-маркетингових компаній — робити ставку на аккаунт-менеджера, який повинен стати сполучною ланкою між технічними фахівцями і замовником. Якщо підрядник окрім технічних робіт ще і вникатиме у бізнес клієнта, використовуючи індивідуальні особливості кожного підприємства для просування компанії, результат буде набагато ближчий за мету.