12 рекомендацій по збільшенню продажів в інтернет магазині

Працюючи в сфері інтернет реклами і просування сайтів ми накопили не мало досвіду в просуванні інтернет-магазину по пошукових запитах. Приємно, коли клієнт бачить свій сайт на перших позиціях в пошукових системах Яндекс, Google. Але йому ставати не приємно, коли по витіканню тижнів і місяців кількість продажів так і не виросла, а витрати на просування величезні. «Горе» оптимізатори таких інтернет магазинів (сайтів) можуть розповідати клієнтам все що завгодно:
«Ви ж бачите, позиції є, решта не наше.»
«Ми з вами працюємо тільки по досягненню позицій»
та ін.
Мені не зовсім зрозумілі такі дії оптимізаторів, адже коли ми беремо сайт на просування, ми так само повинні піклуватися по збільшенню клієнтів, а не тільки позицій. Якщо є позиції, але немає клієнтів з нами ніхто працювати не буде, окупність нульова.
Підсумовуючи наш досвід в підвищенні покупок через інтернет магазин, хотів би привести 12 рекомендацій які збільшать продаж товарів в інтернет магазині.

  1. Замовлення зворотнього дзвінка — це може бути корисно тим людям, які соромляться або ж не хочуть витрачати свої гроші на дзвінок.
  2. Новини + підписка — корисно буде інформувати клієнтів про новинки товарів, новини від виробників, підготовлюваних акціях і інше. Фактично це «безкоштовні» відвідувачі сайту і велика вірогідність конверсії в покупця.
  3. Ми рекомендуємо — допомога клієнтові у виборі товару. Нещодавно я купував пральну машину і був підданий в ступор великою кількістю моделей, технологій. Так як цей товар не з дешевих мені довелося звернутися по допомогу до консультанта, але я міг би скористатися відразу рекомендаціями від магазину і не витрачати час.
  4. Лідери продажів — ця подібність розділу «Ми рекомендуємо» з тією лише різницею, що це як би рекомендація купувати саме цей товар від покупців.
  5. Спец ціна — типу знижки на товар.
  6. Акції — можуть бути як короткострокові, так і постійні. Наприклад, напередодні якого те свята. Или купите ЦЕ і отримаєте сертифікат на суму N яку можете витратити в течії 2 тижнів (таке робив, здається, эльдорадо). Акції дозволяють утримувати покупця. Деякі люди тільки і ведуться на акції, знижки…
  7. Подарункові сертифікати — це взагалі сама крута штука отримання грошей нема за що Ми даємо красивий папірець на яку то суму, а в замін гроші. Хто їх купує? Та ті хто хоче зробити кому те подарунок, а дарувати тупо гроші не хоче, а так ніби і гроші подарував і подарунок в одному наборі: -)
  8. Поскаржитися директорові — найпростіший спосіб написати лист через спеціальний зворотний зв'язок. 100% підвищить довіру до магазину і що директорові не пофігу, як працюють його співробітники.
  9. Відгуки — вибираючи товар клієнт завжди хоче знати який він, як виконує функції, яка якість і усе це він хотів би отримати не від продавця, якому він доки не довіряє, а від власників цього товару.
  10. Підписка — на все що завгодно: новини, новинки товарів, на акції, розпродажі … Це механізм залучення відвідувача на сайт ще раз без витрати бюджету на рекламу.
  11. OnLine консультація — якщо клієнт не хоче дзвонити або ж не може, або ж йому простіше написати, то цей сервіс йому буде корисний, це не зворотний зв'язок і клієнт завжди зможе отримати відповідь на своє питання відразу.
  12. Супутні товари — дані сервіс потрібний для продажу клієнтові додаткового товару або аксесуара. Наприклад: клієнт розглядає варильну поверхню, йому можна запропонувати духову шафу, витяг.

Якщо у вас немає часу, необхідних знань — замовте збільшення продажів у нас!

Довіртеся професіоналам, замовте ефективне просування сайту.

Ще одна цікава стаття на нашому блозі "чому немає продажів в інтернет магазині?"