+245 заявок на місяць для виробника систем опалення та комплектуючих до них

Сфера: продаж систем "тепла підлога" і комплектуючих до них

Цілі: збільшити кількість заявок до 10 в день при рекламному бюджеті - 200 грн в день

Інструменти просування: контекстна реклама в google

Витрати на рекламу в місяць: 6000 ₴

Регіон: Україна

Результати: збільшення кількості заявок з сайту по рекламованої продукції: +245 замовлень в перший місяць роботи рекламних кампаній

Середня ціна за клік: 2,40 ₴

Вихідні дані:

  • Інтернет-магазин прямого виробника. Є все, щоб відвідувач зміг зробити правильний вибір - картки товарів з хорошим докладним описом, блоками характеристик, схемами підключення. Але! Незручна навігація і погано структуровані каталоги без фільтрів по характеристикам утруднювали пошук підходящої продукції.
  • Рекламні кампанії створювалися в існуючому акаунті, який до звернення в наше агентство налаштовували інші фахівці. За словами клієнта, реклама не приносила бажаних результатів, що призвело його до нас для аналізу і доопрацювання цього каналу продажів. Статистика в рекламному кабінеті підтверджувала слова клієнта: всього 5 конверсій при +5000 кліків.

     

  • В акаунті були добре структуровані пошукові кампанії, орієнтовані на ВЧ і СЧ пошукові запити. Реклама показувалася за загальними запитам типу "опалювальне обладнання", "тепла підлога", "електрична тепла підлога". За більш точним НЧ запитам кліків майже не було.
  • Ми виявили одну серйозну проблему. При детальному аналізі ключів стало зрозуміло, що приблизно третина з них не відповідала продукції сайту. Або взагалі додані ключі викликали показ оголошень за запитами, за якими шукали інші інтернет-магазини з абсолютно іншою продукцією. Наприклад, розетка юа:
  • Також ми помітили великий трафік за інформаційними запитами, що говорило про погане опрацювання мінус-фраз. наприклад:

Вибір рекламної стратегії

Так як ми мали великі статистичні дані з уже існуючих РК, то вирішили почати зі збору мінус-фраз, щоб передусім обмежити трафік по некомерційним запитам.

У перший же день нашої роботи було додано більше 1000 мінус фраз, що позитивно позначилося на трафіку - він став цільовим. Вже на наступний день клієнт повідомив про два нових замовлення!

Далі ми переробили структуру рекламних кампаній на більш детальну, розширили семантику, додали низькочастотні запити.

Робота над сайтом

Як вже говорилося, існуюча рекламна кампанія була орієнтована на загальні ВЧ запити. Ми бачили: вони не дають результату. Що не дивно при існуючій структурі сайту. Як і у більшості виробників, інтернет-магазин був погано структурований, мав незручну навігацію, були відсутні фільтри підбору за параметрами. Щоб знайти потрібні комплектуючі, відвідувачам доводилося проводити на сайті дуже багато часу.

У загальному і цілому потрібно було терміново додавати функціонал для відвідувачів, що приходять з пошуку по ВЧ запитам. І додати посадочні сторінки для трафіку по СЧ і НЧ запитам.

Для цього ми:

  • вивчили продукцію і її особливості, щоб виділити основні технічні характеристики для підбору обладнання за параметрами;
  • зробили ТЗ програмісту на створення фільтрів для кожного тематичного розділу і функціоналу порівняння товарів;
  • розробили більш докладну структуру каталогів, щоб можна було вести користувачів по СЧ і НЧ запитам на відповідні посадочні сторінки. 

Результати 

Збільшення кількості заявок з сайту з рекламованої продукції: +245 замовлень в перший місяць роботи рекламних кампаній.

Без добре відпрацьованої структури інтернет-магазину контекстна реклама не принесе очікуваних конверсій. У більшості випадків потрібна комплексна і системна модернізація. SeoTop обов'язково виконує аудит вашого сайту. Це дозволяє визначити проблемні місця і запропонувати способи їх усунення. Ну і, звичайно ж, грамотна побудова рекламної кампанії забезпечує оптимальне використання бюджету.

У вас є сайт, але немає клієнтів? Ми допоможемо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт / Просування запитів в ТОП-10 /
Зростання продажів через 2 місяці / Надаємо повний звіт про виконану роботу та результати за кожен місяць робіт

Більше інформації щодо умов контекстної реклами Харків дивіться тут.