+178 заявок на місяць для інтернет-магазину побутової техніки

Сфера: продаж побутової техніки

Цілі: збільшити кількість заявок

Інструменти просування: контекстна реклама в google, ремаркетинг в Google Ads та Facebook

Витрати на рекламу в місяць: 25000 ₴

Регіон: Дніпро, Харків

Результати: +178 заявок на покупку побутової техніки в перший місяць роботи рекламної кампанії

Середня ціна за клік: 1,52 ₴

Результати: +178 заявок на покупку побутової техніки в перший місяць роботи рекламної кампанії

Середня ціна за клік: 1,52 ₴

Початкові дані:

  • Перед нами стояла стандартна задача — збільшення заявок з сайту. Пристойний рекламний бюджет, але і кількість товарів на сайті теж пристойна — більше 20000.
  • Хороший сайт з продуманою структурою, зручною навігацією, зрозумілим інтерфейсом.
  • Не інформативний опис товарів. Замість корисних характеристик техніки, відеооглядів, відгуків, якісних фото розміщувалися шаблонні тексти про те, що в магазині можна купити цей товар і менеджери магазину обов'язково допоможуть це зробити:
  • Фільтри підбору за параметрами були, але містили багато характеристик. Деякі з них не були важливі при підборі побутової техніки, деякі дублювали один одного — часта проблема великих магазинів. Довгі простирадла фільтрів тільки відволікають користувача від корисних властивостей, розсіюють увагу і дратують. Наприклад, в фільтрі параметрів в каталозі пральних машин був фільтр "на кшталт: вбудовані і окремо стоячі". І тут же під ним окремий фільтр "вбудовуються: так чи ні”. 

Робота над сайтом

На етапі розробки рекламних кампаній одночасно проводилися доопрацювання по сайту:

  • чистка параметрів фільтрації від дублів і не важливих параметрів;
  • впровадження в фільтри характеристик, важливих для підбору;
  • заповнення карток товарів інформативним описом;
  • додавання відеооглядів, гарних фото і блоку відгуків.

Вибір рекламної стратегії

При виборі рекламної стратегії і налаштувань ми враховували велику конкуренцію і низьку конверсію в сфері продажів побутової техніки. 

Вивчивши конкурентні переваги нашого клієнта, ми рекомендували давати рекламу не по всім товарам і не на всю Україну, як просили спочатку. А звузили таргетинг для отримання більш конверсійного трафіку.

1) Наявність оф-лайн представництв і пунктів видачі покупок в двох містах (Харкові і Дніпрі) - переконлива перевага

Особливо перед магазинами, які не мають офлайн-представництв взагалі:

  • користувачі довіряють більше компаніям, якщо знають, що в будь-який момент можуть прийти і пред'явити претензії безпосередньо співробітнику торгового підприємства;
  • не потрібно оплачувати доставку Новою поштою, а можна приїхати, перевірити і забрати товар самостійно;
  • доставка з інших міст займає більше часу (іноді до 7 днів), ніж доставка зі свого міста (можна забрати в день оформлення замовлення).

Виходячи з цих даних, ми вирішили зорієнтувати рекламу на користувачів тільки з Харкова і Дніпра. 

2) Наявність власного сервісного центру і сертифікатів авторизованого дилера з продажу побутової техніки Bosch, Kärcher, Samsung - ще одна переконлива перевага перед конкурентами

Наявність сертифікатів:

  • показує відповідальне ставлення до роботи - магазин відкрився не вчора і завтра не закриється;
  • дає гарантію, що тут продається оригінальна техніка;
  • вказує на прямі поставки без посередників, які забезпечують мінімальну націнку.

Виходячи з цих даних, ми рекомендували зорієнтувати рекламу на користувачів, що бажають купити техніку саме цих виробників.

Всі ці переваги (доставка в день оплати, власні сервісні центри, ціна виробника і т.п.) ми вказали в оголошеннях, що підвищило CTR. Ми отримували більше цільового трафіку з меншою ціною за клік, ніж з низькими показниками клікабельности.

Після перших двох тижнів роботи рекламних кампаній клієнт повідомив, що пішли замовлення і він готовий розширити аудиторію. Розуміючи, що розширення аудиторії призведе швидше до зростання витрат, ніж до збільшення замовлень, ми вирішили використовувати додаткові кошти на ремаркетинг.

Ремаркетинг: повертаємо клієнтів на сайт

Принцип роботи ремаркетингу — знайти і повернути користувачів, які вже побували на сайті, але не вчинили на ньому замовлення. 

Так як покупка великої побутової техніки — це справа не одного дня, то в даному сегменті ремаркетинг дуже важливий і працюючий інструмент. Він нагадує користувачеві про ваш магазин.

Потенційний покупець до замовлення вивчає безліч пропозицій на різних сайтах, робить вибір між різними пропозиціями, вивчає відгуки, читає огляди, шукає більш вигідні умови покупки обраного товару.

Як результат — потенційний клієнт не може згадати всі вподобані варіанти, які він бачив на вашому сайті. Або взагалі не може пригадати, в якому магазині він бачив ці товари.

Ефективним вирішенням буде ремаркетинг у вигляді стрічки товарів, переглянутих на сайті. Така реклама може показуватися на сайтах-партнерах гугл, в ютуб, в фейсбуці та в інстаграмі:

Приклад ремаркетингу в Фейсбуці:

 

Приклад ремаркетингу в ютубі:

 

При виборі рекламної стратегії важливо враховувати конкурентність у вашій ніші. У сегменті побутової техніки часто трапляється, що реклама начебто і багато замовлень генерує, і ціна за клік прийнятна, але в результаті — збитки. Досвід SeoTop дозволяє заздалегідь оцінювати перспективи і концентрувати бюджети там, де буде хороша віддача. Разом з цим ми дамо рекомендації, як забезпечити відмінну технічну готовність інтернет-магазину. Результат — продаж, що приносить прибуток, і задоволені клієнти.

Для отримання персональної консультації з контекстної реклами для вашого бізнесу залишайте заявку в формі зворотного зв'язку. SeoTop працює на ваш успіх. 

У вас є сайт, але немає клієнтів? Ми допоможемо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт / Просування запитів в ТОП-10 /
Зростання продажів через 2 місяці / Надаємо повний звіт про виконану роботу та результати за кожен місяць робіт

Більше інформації щодо умов контекстної реклами Харків дивіться тут.