+1100 заявок на місяць для компанії-розробника e-commerce тем на WordPress

Сфера: продаж тем для WordPress

Цілі: підвищити впізнаваність бренду в середовищі розробників, отримувати 20+ замовлень в день при витратах на рекламу 400 $ в день

Інструменти просування: контекстна реклама в google і відеореклама в YouTube

Витрати на рекламу в місяць: 6000 $ для контекстної реклами і 5000 $ для відеореклами

Регіон: США, Індія, Європа

Результати: збільшення кількості заявок з сайту. +1000 замовлень в перший місяць роботи рекламних кампаній

Середня ціна за клік на пошуку: 1,01 $

Вихідні дані:

  • Відмінний сайт, що "продає", з продуманою, зручною структурою контенту і дотриманням всіх маркетингових правил.
  • Раніше заявки приходили з маркетплейсів, рекламними сервісами не користувалися.
  • Потрібно збільшити кількість заявок з сайту до 20 в день при бюджеті 400 $ в день.     

Вибір рекламної стратегії

З'ясували з яких регіонів світу раніше клієнт отримував більше заявок. Вирішили не розпорошувати бюджет і обмежити показ реклами країнами, в яких до цього спостерігалася гарна конверсія. 

У цій ніші велика конкуренція - багато авторитетних компаній-розробників з відомими іменами і великою кількістю відгуків. Наш клієнт приділяв дуже мало уваги роботі над позитивним іміджем в інтернеті: не пропонував клієнтам залишати відгуки, не розміщував статті або відео про свою компанію на сторонніх тематичних ресурсах.

Розуміючи, що доведеться конкурувати з іменитими розробниками, ми вирішили частину рекламного бюджету витратити на підвищення впізнаваності бренду і формування позитивного іміджу. Що, в подальшому, має привести до збільшення конверсії і появи брендових запитів в ніші.

Отже, в перший місяць запуску реклами ми вирішили використовувати два типи рекламних кампаній:

  • Для отримання замовлень - класичні пошукові кампанії. Вони орієнтувалися на ключові слова, пов'язані з пошуком платних e-commerce тем на WordPress.
  • Для підвищення впізнаваності бренду - відеокампаніі в YouTube для аудиторії, яка цікавиться розробкою сайтів на WordPress.  

Робота над позитивним іміджем в інтернеті

Так як сайт був добре підготовлений до прийому відвідувачів, допрацьовувати нам його не довелося. Перед нами стояло інше завдання - формування позитивного іміджу в середовищі розробників.

Для цього ми: 

  • Вивчили цільову аудиторію, щоб визначити особливості подачі інформації про об'єкт, знайти майданчики скупчення ЦА в інтернеті і з'ясувати її переваги.
  • Розмістили понад 500 статей на тематичних ресурсах про технічні переваги продукту (протягом 3 місяців).
  • Завели сторінки в соцмережах, де розмістили інформацію про знижки, акції, переваги. Далі власник бізнесу буде створювати тематичні обговорення, спілкуватися з потенційними клієнтами. Все це допоможе зміцнити позитивну думку про компанію.

Результати 

  • Збільшення кількості заявок з сайту: +1000 замовлень в перший місяць роботи рекламних кампаній.
  • На другий місяць початку робіт вже з'явилися і брендові запити:

У висококонкурентних нішах дуже значущим чинником є ​​імідж бренду. Підвищуючи впізнаваність компанії, можна збільшити кількість замовлень при менших бюджетах на контекстну рекламу. Цей ефект - накопичувальний і зберігається протягом довгого часу. Компанія SeoTop проаналізує ваше становище на інтернет-ринку і запропонує дієву стратегію по формуванню позитивного іміджу в очах користувачів мережі.

У вас є сайт, але немає клієнтів? Ми допоможемо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт / Просування запитів в ТОП-10 /
Зростання продажів через 2 місяці / Надаємо повний звіт про виконану роботу та результати за кожен місяць робіт

Більше інформації щодо умов контекстної реклами Харків дивіться тут.