SEO просування молодого сайту: особливості та основні стратегії

Нові інтернет-ресурси можуть дуже довго плентатися в хвості видачі. Пошукові системи ставляться з недовірою до сайтів без історії. Їм просто нема на що спиратися при визначенні користувальницької цінності тих чи інших сторінок. У цій статті ми поговоримо про те, що стане каталізатором позитивної пошукової динаміки при розкручуванні сайту з нуля.

Для початку потрібно визначитися, що таке «молодий сайт» з точки зору пошукової системи:

  • До таких зазвичай ставляться ресурси, вік яких менше 6, а в високо конкурентних нішах навіть 12 місяців.
  • Якщо ви створили сайт пару років назад, але він з яких-небудь причин не був проіндексований, то для пошукача він буде новим.
  • Цей принцип працює і навпаки. Якщо новий ресурс розміщений на домені з історією у вигляді раніше закуплених посилань сумнівної якості і санкцій, пошукова система прив'язує цей шлейф до вашого сайту. Вік і «багаж» домену тепер також стають вашими.
  • Якщо великий, робочий інтернет-ресурс перенесли на новий домен, для пошукової системи він перетворюється в новий і абсолютно неунікальний. Щоб правильно переїхати на іншу адресу, вам також знадобиться допомога досвідченої seo-команди.

Припустимо, ви запускаєте молодий інтернет-магазин. Чи буде різниця в методах і, головне, результати робіт seo команди на виході? Практика показує: однозначно буде, і суттєва.

SeoTop має великий досвід роботи над молодими проектами з "нульовою" пошуковою історією. Ми зможемо запропонувати збалансований пакет послуг для швидкого досягнення комерційно значимих результатів. Зв'яжіться з нами, щоб отримати персональну комерційну пропозицію щодо просування вашого молодого сайту в Google - ціни будуть оптимальними!

Вартість послуг
  • Вартість аудиту сайта
    • Швидкий аудит сайту Безкоштовно
    • Повний аудит сайту від 5000 грн
    • Аудит ніші та конкурентів від 7500 грн
  • Вартість просування сайту
    • Просування сайтів послуг від 12000 грн
    • Просування Інтернет магазинів від 15000 грн
    • Просування сайтів-порталів від 30000 грн
  • Вартість контекстної реклами
    • Налаштування контекстної реклами від 4000 грн
    • Налаштування Google Shopping від 2500 грн

image description
image description
Цікавлять наші послуги? Ми передзвонимо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт, виведення запитів в топ-10, зростання продажів через два місяці - достатньо залишити заявку, ми зв'яжемося з Вами і обговоримо деталі

Чим відрізняється розкручування сайту з нуля: досвід SeoTop

Серед клієнтів SeoTop приблизно половина — якраз молоді сайти. Займаючись їх просуванням, ми відзначаємо певні закономірності.

1. Seo просування нового сайту вимагає більше часу

Google вкрай неохоче піднімає нещодавно створені ресурси, особливо за високочастотними (ВЧ) запитами.

Позиція пошукових систем зрозуміла. Їх головний клієнт і одночасно ресурс — користувачі. Чим якісніше видача, тим вище довіра і відвідуваність.

Тому вище ранжуються вже знайомі сайти, які давно відомі пошуковій системі. При формуванні видачі враховується, наскільки повно вони відповідають запиту користувачів, чи містять відповідь на його запит.

Молодий сайт не має власної історії, не знайомий пошуковикам. Йому потрібно "завоювати" довіру і показати: тут користувачі знаходять те, що шукають.

І діяти краще через середньочастотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ) запити. Навіть в дуже конкурентній тематиці якісна оптимізація категорій інтернет-магазину під НЧ і СЧ досить швидко виводить відповідні сторінки в ТОП:

  • Клієнти SeoTop вже з третього місяця робіт отримують переходи з пошукової видачі.
  • Крім того, що молодий сайт потихеньку починає окупати витрати на просування, зростає його «пошуковий авторитет». Це стає стартовим майданчиком для проривного зльоту по жирним високочастотникам.

Аналогічна динаміка спостерігалася в роботі над ресурсами різної тематики. Але в нішах з меншою конкуренцією швидкість просування в ТОП, звичайно ж, вище.

2. У молодих сайтів майже завжди є проблеми з заповненням

При розкручуванні інтернет-магазину з нуля в переважному випадку категорії будуть порожніми, сторінки товарів — без описів і характеристик.

Що зробить Гугл, у якого в запасі пара десятків конкурентів з аналогічного регіону, але з набагато більшим асортиментом? Показуватиме їх сторінки вище.

У практиці SeoTop було багато випадків, коли наповнення сайту рухалося дуже повільно. Додавання товарів — зона відповідальності клієнта. Ми можемо запропонувати тільки кілька варіантів прискорення: допомогти з наповненням або закрити від індексації порожні категорії. Наповненість ресурсу сильно впливає на швидкість просування.

3. Відсутність логічної структури

При створенні часто не заморочуються з категоріями-підкатегоріями. У підсумку:

  • Приходить на просування новий сайт, наприклад, інтернет-магазин, в якому в одному розділі «Посуд» лежить все від кавових сервізів до каструль, сковорідок і терок. Але користувачі шукають ці товари окремо. Тому потрібно створювати окремі сторінки, оптимізувати їх під певні запити. І добре, якщо CMS дозволяє це зробити без залучення програмістів.
  • Інша крайність — занадто багато однотипних підрубрик, які ускладнюють вибір. У прикладі нижче велика частина підкатегорій легко об'єднується — користувачів цікавлять більш загальні запити: "англійська для початківців", "Курси розмовної англійської", "курси англійської для дітей" і так далі.

Перші місяці роботи над просуванням сайту з нуля зазвичай присвячені розробці зручної користувачам структури, яка максимально охоплює представлені на ресурсі продукцію або послуги, а також запити, за якими користувачі можуть шукати ваш сайт.

4. Шкутильгає юзабіліті: найчастіше «новий сайт» не дорівнює «зручний і сучасний»

Звичайне явище, коли на розкрутку надходить молодий сайт, в якому:

  • На першому екрані сторінки не виражена тематика ресурсу. Щоб зрозуміти, що пропонується, потрібно подивитися 2-3 сторінки сайту.
  • Кошик дуже незручний. Потрібно заповнити надмірну кількість полів, деяка інформація дублюється. Через це багато замовлень не закінчуються.
  • На сторінках послуг немає форми замовлення.
  • Контактні телефони погано помітні або взагалі відсутні.

Також доопрацювання потребує функціонал, який став маст хев для користувачів. Вони звикли його бачити на інших сайтах і будуть за інерцією шукати тут.

Базовий план робіт по просуванню нового сайту

Стратегію розкрутки сайтів з нуля найкраще описує приказка «тихіше їдеш — далі будеш». Головний упор — на якість:

  • Спочатку ми приділяємо багато уваги внутрішній оптимізації. Потрібно швидше наповнити сторінки унікальним контентом, прописати метатеги на всі сторінки.
  • Робимо аудит технічних помилок, щоб пошуковик відразу індексував якісні сторінки. Але в разі нового сайту зосереджуємося тільки на помилках, які реально заважають просуватися. Покращувати можна до нескінченності, а це додатковий бюджет, який поки не окупається.
  • Зовнішня оптимізація, тобто нарощування маси, ведеться повільними темпами. Стрибкоподібний наплив посилань на новий сайт — прямий шлях потрапити під санкції пошукових фільтрів. SeoTop вибирає якісні майданчики і розміщує тільки вічні посилання.
  • В першу чергу опрацьовуємо категорії з меншою конкуренцією. У таких випадках сайт може швидше потрапити в ТОП і почати отримувати прибуток.

Як ми працюємо - крок за кроком до успіху з клієнтом!
  1. Обговорюємо з замовником
    мету просування
  2. Проводимо аналіз сайту,
    складаємо план просування,
    розраховуємо вартість
  3. Укладаємо
    договір
  4. Приступаємо до робіт за
    планом просування
  5. Взаємодія керівника
    проекту з представником
    клієнта
  6. Своєчасні звіти
    про роботи на сайті
    та результати

Приклад — новий інтернет-магазин косметики, який прийшов до нас на просування 3 місяці тому. На той момент йому було 2 місяці. Особливість асортименту — дорога професійна косметика преміум сегменту.

В тематиці спостерігається величезна конкуренція за загальними запитам. Тому вирішили:

  • розкручувати магазин по косметичним брендам;
  • просувати окремі позиції. Аналіз пошукових запитів, що вводяться потенційними клієнтами інтернет-магазину, показав, що подібну косметику шукають прямо за назвами. Наприклад, «holy land super lotion» - 390 запитів. Якщо користувачам потрібен конкретний товар, логічно оптимізувати відповідну сторінку.

Підсумок — у молодого сайту з'явилися замовлення вже в кінці першого місяця просування. Трафік стабільно зростає:

Користувачі переходять на сайт переважно за назвами товару:

На третій місяць з'явилися позиції і за загальними запитами — брендам косметики. Не забуваємо, що сайту менше півроку.

Замовляйте просування молодого сайту там, де вміють це робити

Відносно цін на розкрутку сайтів з нуля в SeoTop, вони залежать від особливостей ресурсу і визначаються індивідуально. Ми об'єктивно прогнозуємо масштаб робіт і відразу озвучуємо реальний прайс і перспективи просування.

У вас є сайт, але немає клієнтів? Ми допоможемо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт / Просування запитів в ТОП-10 /
Зростання продажів через 2 місяці / Надаємо повний звіт про виконану роботу та результати за кожен місяць робіт