Просування меблевого сайту: правильні дії призводять до відмінних результатів
Робота над сайтами меблевої тематики специфічна. З одного боку, це звичайні інтернет-магазини з усіма супутніми атрибутами. З іншого – є особливості в тому, як користувачі обирають цю групу товарів. Інтернет-маркетингове агентство SeoTop успішно просувало сайти меблевих компаній різної спрямованості. Серед них були:
- Ексклюзивні постачальники брендових меблів з Європи для дому та офісу.
- Сайти меблевої фабрики з виробництва м'яких і корпусних меблів.
- Інтернет-магазини мультибрендових салонів готових меблів.
- Сайти компаній з виготовлення корпусних меблів на замовлення – кухні, шафи, гардеробні.
Ми відразу приступаємо до робіт по просуванню, оскільки вже «в темі». Зусилля прикладаються там, де це потрібно. Позитивна динаміка з другого місяця робіт демонструє ефективність використання бюджету. Потрібен реальний результат – звертайтеся в SeoTop.
мету просування
складаємо план просування,
розраховуємо вартість
договір
планом просування
проекту з представником
клієнта
про роботи на сайті
та результати
Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт, виведення запитів в топ-10, зростання продажів через два місяці - достатньо залишити заявку, ми зв'яжемося з Вами і обговоримо деталі
На чому зосередиться при просуванні меблевого бізнесу, щоб вийти в ТОП?
Як завжди, план робіт включає базову оптимізацію меблевого інтернет-магазину. Необхідно:
- усунути технічні помилки сайту – в першу чергу ті, які заважають індексації сайту в Google, а потім налагодити призначений для користувача інтерфейс;
- зібрати семантику (запити, за якими пропоновані меблі шукають користувачі) і опрацювати зрозумілу логічну структуру інтернет-ресурсу;
- провести базову оптимізацію сторінок сайту меблевої тематики;
- однозначно визначити посадочні сторінки для важливих груп запитів і оптимізувати їх за допомогою метатегів, текстів, перелінковки;
- наростити якісну кількість посилань.
Коли ці роботи з просування меблевого салону або фабрики в мережі виконані, фокус уваги переміщається на те, як представлені товари меблевої групи на вашому сайті.
У просуванні меблевого сайту дуже цінні зображення меблів, що продають
Меблі – досить дорога група товарів. Покупці вибирають довго, вдумливо. Для підвищення конверсії при просуванні меблевого бізнесу потрібно надати максимум візуальної інформації:
- Знадобляться найякісніші зображення. Ось прямо щоб було видно всі деталі.
- Для кожної позиції краще підготувати кілька фото з різних ракурсів. Є можливість вбудувати 3D-огляд – чудово!
- Добре працює фото меблів в інтер'єрі. Так покупець зможе уявити, як вони будуть виглядати в нього вдома.
Звичайна практика, коли інтернет-магазини меблів викладають тільки ті фотографії, які надає меблевий виробник. Ми провели кілька цікавих експериментів. Власник меблевого сайту фотографував і додавав в галерею зразки продукції, виставлені в його шоурумі. Для одного проекту це були ліжка, для іншого – обідні столи. І завжди це призводило до збільшення конверсії. Виявилося, що «вживу» меблі виглядали гарніше і репрезентативніше, ніж на типових фото.
При просуванні меблевого магазину є свої методи збільшення суми чеку
Продавцю вигідно, коли у нього замовляють меблі комплектами. Якщо це ліжка – матрац, тумбочки і комод. Покупцеві потрібно показати, що купувати все в одному місці краще. Для цього в рамках просування меблевої компанії ми пропонуємо:
- Опрацювати в картці товару блок «меблі з тієї ж серії» або «до цього товару підійде». Наприклад, до дивану – крісла, журнальний столик і тумбу під телевізор. Стандартний блок «схожі товари» працювати не буде. Адже користувач може шукати меблі абсолютно різних параметрів – розмір, колір оббивки, матеріал. Вгадати це віртуально неможливо. Якщо потрібен диван шириною 1800 мм, а ми запропонуємо моделі в тому ж дизайні – переходів і, тим більше, конверсії не буде.
- Запропонувати знижку на супутні товари, якщо вони будуть в одному чеку. Бонус у вигляді безкоштовної доставки і збірки теж відмінно працює. Так ваш клієнт отримує вагомий економічний стимул все купити в одному місці.
- Обов'язково вказувати фіксовані ціни. Це легко зробити для готових меблів. А як щодо меблів на замовлення? Можливі варіанти – ціни «від», за умовний погонний метр. В цьому аспекті рубрика «наші роботи» отримує дуже важливе значення – якщо додати разом з фотографіями докладний опис матеріалів, фурнітури, конструкції, розмірів і вказати ціну комплекту, покупець набагато краще зорієнтується в пропозиціях меблевої студії.
Дружна спільна робота з поліпшення сайту завжди дає відмінні результати в просуванні меблевого бізнесу. Досвід роботи над багатьма проектами в Україні та за кордоном це тільки підтверджує. Замовляйте просування меблевої компанії в SeoTop і починайте продавати більше!