Просування інтернет-магазину косметики
Продаж косметичної продукції будь-якого цінового діапазону – ніша із високим градусом конкуренції. Щоб переконатися в цьому, достатньо подивитися видачу в Google за основними запитами. У ТОПі одразу ж будуть сайти з довгою історією, великі маркетплейси. Це не означає, що в просуванні нового інтернет-магазину косметики вже без варіантів. Але економічно відчутні результати з'являться не раніше 6-го місяця регулярних робіт над сайтом. Як і слід розуміти, що кінцеву точку в термінах розкрутки ресурсу бьюті-тематики поставити також не вдасться — виробники представляють нові продукти, технології і навіть сімейства продукції, які потрібно опрацьовувати додатково.
SeoTop – це інтернет-маркетингове агентство повного циклу. Ми понад 15 років надаємо комплексні послуги, включаючи створення сайту, але можемо займатися окремими напрямками. Наприклад – лише просуванням магазину косметики чи контекстом.
Серед наших проектів – роздрібні інтернет-магазини косметики преміум класу, сайт дистриб'ютора для оптової та роздрібної торгівлі бьюті товарами, магазин парфумерії, агрегатори бьюті-послуг, портали навчальних центрів за напрямом "косметологія". Велика практика дозволяє бачити реальні перспективи та одразу йти у правильному напрямку.
Ми розробили пакети послуг для вибухового зростання продажів. Вони адаптуються до ваших бізнес-цілей, індивідуальних особливостей сайту, бюджету Накопичений досвід допомагає підібрати найбільш ефективну стратегію просування сайту. Відстежуємо і враховуємо в роботі усі актуальні зміни пошукових алгоритмів. Проект веде персональний сео-менеджер. Він контролює хід робіт, готує звіти, відповідає на питання і поспішає на допомогу в екстрених випадках Просуванням займаються профі на чолі з керівником проекту. Якість і швидкість робіт — максимальні за будь-яких обставин Закупаємо лише безстрокові посилання на якісних ресурсах. Далі вони просто праціють і не потребують додаткового бюджету чи уваги Находимо і запроваджуємо на сайті цікаві «фішки», що підштовхують до замовлення: форми захвату, комерційні тригери. Зростає конверсія — зростає ваш прибуток Вчасно присилаємо щомісячні звіти. У них — детальна інформація про виконану роботу, зростання позицій сайту, використаний бюджет. Ви будете розуміти, за що платите гроші. SeoTop — партнер Google. Наші спеціалісти пройшли сертифікацию з Гугл Реклами, а нові клієнти отримують бонус до 10 000 грн на підключення контексту
Секрети розкручування сайту косметики
Наш досвід показав, що шаблону просування косметики немає. Велике значення має асортименти продукції магазину, цільова аудиторія. Наша команда розробила кілька стратегій розкручування сайту з косметичною продукцією. Вони дозволяють одразу дати продаж і паралельно працювати на перспективу.
При цьому в просуванні сайту є кілька важливих моментів, які хотілося б відзначити.
1. Веб-ресурс повинен мати структуру інтернет-магазину
Немає можливості впровадити функцію «купити» через кошик — треба розробити новий сайт косметики та займатися його розкруткою. У цьому, до речі, SeoTop також може допомогти.
2. Велика увага приділяється структурі
З одного боку, потрібно зробити так, щоб користувач інтуїтивно і швидко знаходив шукані позиції. При цьому, звичайно ж, прагнемо охопити якнайбільше комерційних ключових слів, важливих для просування інтернет-магазину косметики.
Структуру найзручніше опрацьовувати на етапі створення сайту. Але вже запущені проекти виправити можна — у нас є такі кейси.
3. У просуванні сайту косметики основна увага приділяється картці товару
На ній потрібно розмістити максимум інформації про продукт.
Користувачі уважно вивчають:
- склад;
- спосіб застосування;
- відгуки;
- відео презентації тощо.
Враховуючи, що більшість б'юті-засобів імпортного походження, добре було б надати нормальні переклади. Наприклад, просування корейської косметики йде успішніше, якщо продавець подбав про зрозумілий опис.
4. Обов'язково впровадьте онлайн-чат
Частині користувачів потрібна консультація перед покупкою, і це найбільш зручна форма спілкування продавця з клієнтами.
5. Важливо розуміти, що через інтернет шукають дорогу брендову косметику
Дешеву продукцію найпростіше купити в офлайн-магазинах. Вашим клієнтам потрібне вирішення конкретної проблеми (наприклад, шампунь від випадання волосся) або певний товар. Причому у пошуковий рядок вбивають його повну назву. Наприклад, частотність запитів:
- «holy land super lotion» — 720 запитів на місяць для google по Україні;
- «derma series bb cream» — 90 на місяць.
Це ще одна причина, чому картка товару в просуванні інтернет-магазину косметики за значимістю на першому місці.
Якщо вона добре оптимізована, навіть новий сайт здатний дістатися до ТОП-10 видачі за короткий термін.
Також дуже хороший трафік дають ключові фрази по брендах косметики, що продаються. Barex шампунь - це 70 запитів на місяць. А вийти в ТОП на цей запит буде набагато легше і швидше, ніж за фразою «купити шампунь».
6. Для певного асортименту працюють лише загальні запити
Деяку продукцію шукають виключно за загальними фразами. Наприклад, «Ножиці для брів». Для просування інтернет-магазину косметики за такими загальними запитами ми застосовуємо інший метод розкручування.
Скласти ефективний план робіт саме для вашого сайту можна тільки після аналізу сайту та продукції, що продається.
Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт, виведення запитів в топ-10, зростання продажів через два місяці - достатньо залишити заявку, ми зв'яжемося з Вами і обговоримо деталі
7. Покажіть користувачеві, чому купити косметику буде вигідно саме у вашому магазині
Утримати покупця можна унікальною торговою пропозицією. Відмінно працюють:
- вигідні ціни;
- безкоштовна доставка;
- тестери у подарунок;
- бонусні програми;
- гарна упаковка для подарунка та ін.
Продажі на сайті косметики показують виразну сезонність (трендовість) до свят. Під ці періоди потрібно запускати нову рекламну кампанію, готувати супер пропозиції для просування (наприклад, б'юті бокси — коробочки з популярною косметикою, замовлення з гарною подарунковою упаковкою, знижки на певні товари).
Що входить у вартість просування сайту?
Коли до нас на просування приходить сайт косметики, ми працюємо у всіх перерахованих вище напрямках. Зрозуміло, що базові роботи також виконуються на високому технічному рівні. До них відносяться:
- Комплексний аналіз сайту.
- Аналіз конкурентів у інтернеті.
- Підбір семантики.
- Розробка структури.
- Оптимізація посадкових сторінок – метатеги, контент.
- Перелінковка та інші базові роботи.
Ціна просування інтернет-магазину косметики не може бути однаковою для всіх. Кожен сайт та бізнес унікальні, тому ми готуємо персональну комерційну пропозицію. Щоб залишити запит, заповніть форму зворотнього зв'язку - ми передзвонимо в найкоротший час. Консультація – безкоштовна.
Для тих, хто вирішив замовити розкручування сайту косметики у SeoTop, повний технічний аудит – у подарунок.