Як побудувати стратегію просування сайту юридичної компанії?

Декларовані вимоги пошукових систем до сайту юридичної компанії такі ж, як і до сайтів в інших тематиках. Так чи буде відрізнятися їх просування в інтернеті? У практиці seo-агентства «SeoTop» було кілька таких ресурсів. Займаючись їх розкруткою, ми виділили ряд моментів, що вимагають особливого підходу.

Цілі SEO (інтернет розкручування) мало залежать від специфіки ресурсу:

  1. Нам потрібні хороші позиції в ТОПі пошукової видачі за релевантними ключовими фразами. Вони дають зростання числа переходів з пошуку.
  2. Потрібно збільшити конверсію, тобто частку користувачів, які виконають цільові дії: залишать контакти, замовлять зворотний дзвінок.

На особливостях тематики сильно зав'язані методи досягнення цих цілей при просуванні сайту юридичної фірми (особливо другого пункту).

Найбільший вплив на розкрутку юридичних компаній надає той факт, що це сайт послуг, який сильно відрізняється від стандартного інтернет-магазину з товарами: посадочні сторінки повністю складаються з тексту, немає фіксованої ціни «за замовчуванням».

image description
image description
Цікавлять наші послуги? Ми передзвонимо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт, виведення запитів в топ-10, зростання продажів через два місяці - достатньо залишити заявку, ми зв'яжемося з Вами і обговоримо деталі

Далі ми розглянемо, як все це врахувати в роботі над SEO-просуванням юридичних послуг.

1. Ретельно опрацьовуються сторінки на кожну юридичну послугу, що надається фірмою клієнта

Посадкова сторінка повинна відповідати на запит користувача. Що це означає? Людина, яка перейшла з пошуку, напевно бажає отримати максимум інформації про свою проблему, а також відповіді на супутні питання:

  • Що саме пропонує юридична фірма в рамках озвученого запиту. Бажано вказати, які знадобляться документи і дії з боку одержувача послуги, орієнтовні терміни процедур.
  • Що робити, якщо послуга зацікавила. Головне — інтуїтивно зрозумілий алгоритм подальших дій. Інструменти зворотного зв'язку можна реалізувати як кнопку замовлення для збору номерів телефонів або e-mail, у вигляді блоку з контактними телефонами для самостійних дзвінків. Корисна функція — онлайн чат, але слід врахувати, що певний відсоток людей буде звертатися, бажаючи отримати безкоштовну консультацію.
  • Які переваги і гарантії отримує клієнт при співпраці з конкретною фірмою.

При цьому кожна сторінка повинна відповідати на конкретний запит користувача. Наприклад, просуваючи послугу «Реєстрація АТ», на сторінці надаємо інформацію саме про реєстрацію АТ.

Оскільки основний формат подачі інформації — текст, робимо його максимально читабельним. Для цього обираємо комфортні розмір і шрифт символів, продумуємо поєднання кольору фону, абзацу, виділених фрагментів. Обов'язково структуруємо текст — підзаголовки і списки допомагають зробити акцент на найважливішому.

продвижение сайта юридической фирмы

 

2. На просування юридичного сайту позитивно впливає позначення цін

Можна йти декількома способами:

  • створити окремий розділ «Ціни» і посилатися на нього;
  • розмістити на кожній сторінці блок з цінами, де вказується вартість саме цієї послуги. Наприклад, якщо сторінка «Реєстрація АТ», то і прайс потрібен для послуг з реєстрації АТ.

З точки зору розкрутки сайту юридичної компанії в інтернеті другий варіант кращий.

Складність зазвичай в тому, що фіксованих тарифів немає. Ціни розраховуються індивідуально. Але завжди є якась точка відліку — мінімальна вартість послуги, базовий пакет, цінова вилка. Можна додати ціни на пов'язані додаткові послуги, які зможуть зацікавити клієнта.

3. Сайти з мультимедіа контентом краще ранжуються пошуковими системами

Фото та відео позитивно впливають на СЕО (SEO) просування юридичних послуг та добре сприймаються користувачами. Але вони повинні відповідати тематиці ресурсу. У плані розкрутки добре працюють:

  • зображення зразків заповнення бланків;
  • приклади документів;
  • інфографіка.

Alt опис контенту підвищують його цінність для пошукових систем.

продвижение сайта юридических услуг

4. При просуванні юридичної фірми довіра до виконавця виходить на перший план

Переконати відвідувача в тому, що це дійсно професійна команда, допомагають:

  • повна інформація про компанію — юридична адреса, всі документи і ліцензії;
  • відомості про юристів, їхні досягнення;
  • розділ відгуків, чудово якщо вони будуть у вигляді вдячних листів;
  • блоки частих питань з відповідями демонструють експертність в темі.

продвижение юридической компании

Ці речі можуть здатися побитими, але в розкручуванні юридичного сайту вони як і раніше ефективні.

5. Контактні дані потрібно зробити максимально доступними

Зазвичай ми розміщуємо в шапці сайту контактні телефони, місто, фізичну адресу офісу. Так користувач бачить їх з будь-якої сторінки.

6. На юридичному сайті потрібна зручна навігація

Взагалі кажучи вона необхідна будь-якому ресурсу. Але тема юридичних послуг настільки велика, що про зручність користувача потрібно подбати додатково. Грамотно налаштована навігація дозволить швидко знайти потрібну послугу або інформацію, навіть якщо відвідувач спочатку потрапив на іншу сторінку.

7. Для ефективної розкрутки сайту юридичних послуг рекомендується відразу впровадити мобільну версію сайту

За статистикою запити цієї тематики найчастіше приходять з мобільних пристроїв. Тому сайти з адаптивною версією отримують кращі позиції і більше переходів.

Все це позитивно впливає головним чином на поведінкові фактори. Надалі вони враховуються пошуковими системами і вносять суттєвий внесок у просування сайтів юридичних послуг.

Бізнес стрімко йде в онлайн. Чим раніше ви почнете роботу над власним ресурсом, тим легше буде подолати конкурентний опір. Компанія «SeoTop» готова в цьому допомогти.

У вас є сайт, але немає клієнтів? Ми допоможемо!

Зростання відвідуваності вже в перший місяць робіт / Просування запитів в ТОП-10 /
Зростання продажів через 2 місяці / Надаємо повний звіт про виконану роботу та результати за кожен місяць робіт

Вартість послуг
  • Вартість аудиту сайта
    • Швидкий аудит сайту Безкоштовно
    • Повний аудит сайту від 5000 грн
    • Аудит ніші та конкурентів від 7500 грн
  • Вартість просування сайту
    • Просування сайтів послуг від 7000 грн
    • Просування Інтернет магазинів від 12000 грн
    • Просування сайтів-порталів від 15000 грн
  • Вартість контекстної реклами
    • Налаштування контекстної реклами від 1500 грн
    • Налаштування Google Shopping від 1000 грн